Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 January 2023

Meroyan Lagi Lah Pentaksub Rafizi Ramli

Bhai/DeeDee semua...

Dah lama dah.... gua memang dah lama bagitau... yang Rafizi Ramli sebenarnya tak layak duduk di mana-mana jawatan Menteri... tak kisah la di Kementerian apa pun dia memang tak layak... kalu nak bagi dia nih jawatan besar... dier cuma layak handle think tank kerajaan... macam ISIS ... takpon duduk di Khazanah ....

Sebab memang failed la Rafizi Ramli nih... cakap dan penjelasan berbelit-belit ayatnya... tapi takder hasil yang konstruktif... Hahaha

Gua tahu memang akan meroyan lagi lah pentaksub Rafizi Ramli dengan blog gua nih... malah pentaksub Anwar Ibrahim pun sure akan serang dan labelkan gua dengan macam-macam tuduhan.... hahaha... biasa la... Walanon dan Bangsa Slurpp sekarang nih dah lagi kelakar dari Walaun, Walatok dan Macai...

Hahahaha

Satu Apa Pun Tatau Apa Solusinya


3 comments:

  1. Bhai nak kata gua walanon ke bangsa slurp ke gua tak peduli. Dah lama sangat gua tunggu persatuan2 pengguna anjurkan boikot tapi depa semua tak brani kecuali isu berkenaan israel. Cuma ayat boikot je tak terbit dari mulut rafizi sebab dia menteri. Bayangkan kalau melayu saja yg tak berurusan dgn peniaga2 bangla, rohingya dan pakistan dan agak2 mereka boleh survive ke contohnya. Boikot bhai itu yg dianjurkan oleh rafizi. Ppim anjurkan bmf pun dap dah kelam kabut sampai gone eng kata boleh cetus pergaduhan kaum. Kat gugusan manjoi pun tinggal satu je kedai runcit melayu dan yg lain semua kedai india muslim majoriti warga india. Punya lah hampehnya melayu2 manjoi. Boikot3

    ReplyDelete
  2. mana pergi dan persatuan pengguna dalam malaysia nie.dulu banyak bersuara.BMF pun hancur dah.

    ReplyDelete
  3. Rafizi ambil tindakan based on facts. Dia akan pertahankan pendiriannya walau ramai tak faham dan kritik dia. Walaun memang benci dia tapi lu prejudis terhadap dia gua tak faham.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1