Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2023

Hahaha ... Terkena

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha ... skali skala apa salahnya terkena kan... Hahaha... bukan selalu pon... sebab dah banyak kali meroyan macam-macam si Doktor Gigi nih.. tue yang Mat Sabu bidas tue... Hahaha

Ala...sekali jer terkena... Hahaha .... takkan la hati tisu..


Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan (MAFS), Mohamad Sabu, berkata dia sendiri mengarahkan Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (Fama) Terengganu supaya menghantar bekalan telur ayam ke negeri itu bagi memastikan bekalannya mencukupi.

Mohamad berkata demikian sebagai reaksi terhadap kenyataan Adun Jabi, Dr Azman Ibrahim yang mengatakan Fama membawa masuk 340,000 telur ayam dari negeri lain.

Malah Azman juga menyindir Mohamad dengan mengatakan telur ayam berkenaan adalah telur tempatan dan bukan dari India.

"Untuk pengetahuan YB, yang mengarahkan Fama menghantar bekalan ke negeri Terengganu sejak bulan lepas sehingga sekarang adalah menteri MAFS," jawab Mohamad dalam hantaran di Facebook petang semalam sambil disertakan emoji tangan menutup mulut.

1 comment:

  1. Dr gigi ni saja nak tunjukkan bodo dia, kalau tak dia perasan bagus dan cerdik. Skrg satu negara pakat gelakkan.......Pemimpin pas yg doktor pun tak cerdik, apa lagi lebai2 pondok, bab ekonomi dan pentadbiran mmg lingkup. Kutuk Mat Sabu mcm2 tapi dia buat kerja dan berusaha utk atasi masalah bekalan telur dan harga yg mahal serta geng kartel. Semoga dia berjaya.......yg baik kita sokong, yg tak baik kita kritik utk diperbaiki bukan bagi jatuh org serta hina org.

    Abuamir

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1