Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 April 2013

Saya Terima Hadiah Seks

Bhai....  from the day one ... biler gua dapat tau ader satu video (video aaa bukan still photo tau) tentang Mustafa Ali ... gua terus gelak besar.... tapi gua takmo nak komen atau tulis mender pasai tue... hahaha... sebab.... gua tau.. kalu gua tulis... mesti ramai yang akan marah dan menuduh gua macam-macam.... hahaha.... biasa la... ramai sangat yang taksub tahap bangang la nih... hahahaha...

Sori aaa... gua bukan jenis wala' tanpa usul periksa... gua jugak bukan jenis taksub tanpa akal... hahaha... gua menyokong ikut tajuk.... hahaha....

Boleh percayakah cakap Mamak sekor nih??? Bodek nak jadi calon?
Okeh... dalam kes video Anwar Ibrahim dan China Doll.... ader beberapa kemusykilan dan tandatanya.... satunya masa... keduanya... rambut... dan ketiganya susuk tubuh.... ader banyak yang tak kena dengan itu video.... tapi gua tak menafikan... malah tak jugak menuduh... cumanyer... pada gua... kira stendet la orang kantoi berzina la nih.. banyak sangat teknologi moden berbagai....... dunia akhir zaman la bhai... semua mana ader takut azab siksa api nuraka... Amaran Allah Taala maner diorang heran...

Cuba lu ingat... berapa ramai yang berzina dan kantoi macam dalam kes ADUN di Perak tue...... hahaha... aper cer... elok jer diorang... malah tak malu diorang walaupun diketahui diorang nih melanggan pelacur.... Bhai... kalu lu nak tau... cukup ramai pelacur kelas atasan nih yang layan orang politik dan VVIP la bhai... pelacur kelas atasan dari kalangan student IPTA/IPTS.....  bukan stakat orang dari parti UMNO, MCA dan MIC... orang dari parti lain pon ader lar....

Main perempuan, lebian/gay tue gua tak terkejut sangat la.... sebab kalu kat skolah asrama banyak sangat yang jadi kes camnie.... bukan stakat lesbian dan gay... malah ader yang buat kerja haramjadah berzina laki perempuan kat skolah....  skolah harian pon jadik... malah pernah gua diberitahu ader kes ustazah satu sekolah agama di Hulu Selangor yang main dengan anak murid dier .... ramai plak tue budak yang mengaku kat gua masa tue.... hahaha... jangan ditanya skolah mana dan tahun biler... lu carik sendiri la... hahaha

Err... aper... lu ingat orang PAS maksum ker bhai.... hahaha.... samer jer bhai ... manusia...  ader tig masalah ngan manusia.... kuasa, wang, perempuan.... hahaha.... biler nafsu dah naik atas kapla... semua serban dan kopiah pon boleh tanggal.... itu yang pakai serban atau kopiah... nih kalu jenis yang tak pernah dilihat pakai serban atau kopiah walaupun dalam PAS aper cer.... hahahaha... gua tak tuduh aaa.... hahaha...

Sekitar tahun 1993 - 1994 ... kecoh citer dalam media ... citer tentang Zarina Zainuddin terlibat bergambar bogel.... memang kantoi... tapi satu jer gua respek kat Zarina Zainuddin... dier mengaku dier dipergunakan... dier mengaku yang dier bergambar bogel tue... dier mengaku dier silap.... dan gua sebagai orang yang takder kena mengena dengannya memaafkan Zarina Zainuddin... ini sebelum kes Babyrina keluar.... hahaha... err... saper aaa Babyrina tue aaa.... betul ker dier dulu student Sunway College???

Hahaha...... dan sekitar 1996 - 1997 ..... kecoh kes gambar perlakuan seks oleh Edry Halim dan Linda Rafar..... ader sorang member kat Media cetak pass kat gua koleksi gambar tue untuk buat kajian dan analisa menentusahkan tulin atau tidak... dan gua berjaya buktikan bahawa gambar photo tue tulin... siap dengan EXIF data dan META data yang lengkap... jenis kamera...  dan yang pastinya gambar tue tidak diubahsuai dengan mana-mana perisian seperti Adobe Photoshop... Malah gua pernah menulis satu analisa lengkap mengenai gambar tue .... kat mana ntah gua tuliskan tue.... dan gua citerkan camana gambar tue boleh tersebar...

Gambar berwarna tue memang tulin pasai angle (sudut) pandangan mata dan kedudukan tubuh badan yang dipaparkan dalam gambar... Adalah mustahil sesiapa boleh mengadun gambar dalam kedudukan posisi pandangan depan menjadi posisi 3D bersudut 45 darjah.... hahahaha... So.... terkantoi lah Edry Halim dan Linda Rafar dalam kes nih.... hahahaha

Same goes to others "kantoi" still photo artis berlaku lucah dan zina..... termasuklah golongan VVIP dan anak VVIP.... hahaha.... err... anak orang politik pon kantoi samer...

So.... dalam kes video berwarna lengkap bersuara dengan aksi cam lahanat berzina oleh "kononnya" orang politik.... wei... aper lu ingat senang ker nak buat semua editing tue... hahaha... kos editing dah jadi cam hollywood la bhai... malah bollywood pon tak mampu nak buat.... kalu still photo tue gua berani kata boleh ader superimposed... ... tapi kalu video yang terang berwarna gambarnya... bukan stakat imej yang terang berwarna... tapi suara yang jelas.... err.... camana nak citer aaa...

Hahaha.... gua tak tuduh la bhai... tapi sebaiknyer... kalu sesapa ader buat onar tue.. berzina tue... buat kerja lahanat tue... buat dosa camtue... err... baik jer pelaku tue mengaku jer la... dan bertaubat nasuha.... Allah Taala Maha Pengampun... InsyaAllah ... takder masalah untuk Allah Taala mengampunkannya...

Ini satu peringatan kepada semua...  Allah Taala kalu nak hinakan pelaku zina... mudah sangat bagiNYA untuk menghina....  cukup dengan memperlihatkan kedurjanaan pelaku zina.... dimalukan didunia dan diakhirat... dikutuk dan dihina oleh manusia serta malaikat....

7 comments:

  1. Edry & linda tu memang ori amat mustahil produce gambar sebegitu pada waktu tu.. Kalau sekarang no hal :) Tapi rasanya masa tu la start penyebaran gambar lucah berleluasa.. ramai orang nak tengok lol.. pakcik makcik pun nak tgk Edry & Linda beraksi :D

    Tapi diaorang tak kisah nafikan kata superimpose etc. Nak cover la Bhai.. then sekarang semua ok je..

    Berbeza ahli politik.. Kalu ahli politik mengaku jatuh reputasi Bhai :)

    Memang dalam Malaysia ni pelik sikit.. konon pentingkan moral tapi macam CSL yang mengaku tu pon masih survive dalam politik mungkin ada pelindung :)

    Ahli politik lain banyak bungkus, pru lepas tu memang tak calon dah la. Calon lompat pun menempah maut juga banyak calon lompat diragui dan tidak dicalonkan lagi.

    Jadi ahli politik kalau nak survive kena bijak le.. tu ramai yang guna pengaruh juga ugutan supaya rahsia mereka kekal selamat bila kantoi.. :)

    Apapun jauhi maksiat dan zina.. :) kalau kantoi pandai-pandai la hahaha..

    ReplyDelete
  2. rupanya aku dah lama dah baca lu punya analisa... sejak kes Edry lagilah...

    ... group lepak aku tak de yang terer IT, baca internet pun anak-anak yang bukakan... tapi dia orang punya ceter, benda edit-edit nie senang nak buat... tanya mana tahu, dia orang suruh aku refer kat satu blog kat bloglist Malaysia... teori senanglah Bhai...

    COBOL

    ReplyDelete
  3. baby rina tu terbaik bhai! ngan kavita plak tu?! double terbaik la!gambar tu kira legend la sebab tersiar time tenet baru nak naik kat m'sia ni.. kahkahkah

    zarina tu plak...hutan hujan khatulistiwa! kahkahkah

    yang edry ngan linda tu, gua dah lama tau tu gambar ori sebab gua belajar graphic ni, memang cilanat la nak cut and paste multi angle tu..belum kira shadow drop lagi.pixel pun sekata je. rantai linda and background especially sofa tu tak boleh nak tipu la, real stuff. rantai memang linda punya, and sofa tu ada kat dalam ofis KRU! jadi cam roti canai la linda tu kahkahakah sian kat mamat tu, apa barang 4 inci...kahkahkah...... kahkahkah....

    ReplyDelete
  4. surr punya pasal mati tarak apa ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  5. Gua tak tau nak cakap apa bhai. Nampak cam real je... benda dah ada depan mata maka gua layan je.

    Apa pun ia tidak mengubah keputusan gua untuk ABU. Gua tak peduli kalau ada sekor dua yang jahat dalam pas atau pkr sebab dia tak menyusahkan gua pun.

    Apa pun mungkin ini satu peringatan atau petunjuk pada lain2 manusia yang bebal sangat nak faham terhadap seorang PENGKHIANAT.

    Jgn cakap gua percaya video tu... gua cuma layan stim je... kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Bhai BKT...
    Hahaha... tue la pasai... kantoi kalu saper yang susah.... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Gua dah stori dulu kan yang gua dah menulis dalam Internet nih sejak dari 1996 lagie.... hahaha... sudah cukup lama...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Zarina tue Hutan Hujan Khatulistiwa... hahaha... siot jer lu... hahaha... Babyrina memang legend... selegend Cikgu Ayu... hahaha

    Bhai Amuraria...
    Hahaha... semua pasai soru.... hahaha

    Bhai Waris...
    Tue la pasai... susah mau citer.. nanti kecik ati plak puak yang satu tue...

    ReplyDelete
  7. yg peliknya takde pulak video 'anwar' liwat saifool.

    sebb saifool tk sanggup berlakun kena liwat pelakun watak anwar.

    apapun, samada fitnah berleluasa, atau zina berleluasa, maka tunggulah bala.. semua kena

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1