Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 April 2013

Elok Sangat Lah Tue

Bhai.... Hahaha.... aper lagi yang gua nak kata.... hahaha.... dapat watikah pon ikut pintu bekalang.... tak melalui SU Agung PAS..... ala Presiden Parti PAS dah kasi greenlight... bukan ker dier yang sign watikah tue hari.... hahaha... lepas tue kecoh bising... rasa hebat dan konon ramai penyokong... errr... kalu dah rasa kawasan tue kawasan kubu kuat korang sejak dua tiga kali PRU... kenaper kawasan tue tak pernah menang pon kat PAS selama nih.... hahaha

Betul... gua tak tau aper nak kata..... takper la... teruskanlah usaha untuk memecah undi (dan tiada kesepakatan untuk bersama dalam PR) dan teruskan jugak usaha nak bagi BN menang mudah di DUN Kota Damansara.... yeah... teruskan usaha terbaek tue...

Bukan selalu PAS nak bantu BN menang mudah... inilah konsep abang adik yang TERBAEK....  cayalah.... kena la kuat skit kempen tue... nanti mudah skit la BN nak menang... biler BN menang nanti... boleh la PAS bersama dengan BN mentadbir Kota Damansara dengan baik....  kan itu idea dan cadangan terbaek dari minda Presiden Parti PAS.... idea kerajaan campuran... idea kerajaan perpaduan..........  janji untuk kepentingan Melayu Islam.... yang lain semua kena campak jauh....

Hidup Melayu... Hidup Islam.... Hidup BN.... Hidup PAS.... hahahaha


8 comments:

  1. perut pun dah sama macam orang UMNO...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. bhai,

    depa ni cam gampang! ke anak gampang?
    2-2 pun tada hal. dibolehkan.

    ReplyDelete
  3. Takpe la.. manusia memang ada macam tu..

    Benda ni terjadi dalam BN juga malah seramai 61 orang dipecat dari umno sebab bertanding bebas :)

    Berapa ramai dalam PR yang buat benda2 macam ni tak seramai UMNO kan.. :)

    Apapun pada aku ni masalah PR setempat.. bertahun PAS, PKR dan DAP ni nak duduk satu meja so.. PSM dan PAS? mungkin lama lagi kot.. :)

    Ni PAS, PKR, DAP pusat kena ambil serius dalam menangani masalah dalaman sebegini..

    ReplyDelete
  4. x sepatutnya keluar dri mulut....seorang pengerusi parti...kenyataan paling kurang ajar dri budak yg baru kenal politik....presiden dia yg mulut longkang...celaka binatang puak ni. sape yg lupa daratan...eeeee..mau gua lempang gak bangsat ni...gua berharap sgt Dr Nasir tarik diri dan kita tengok sehebat mana puak bangsat ni. Tapi gua rasa mmg dah strategi puak UG ni nak bagi BN menang. Dorang tau nak dpt terengganu susah jadi dorang perangai bangsat ni merata..bior seme x dpt...

    ReplyDelete
  5. Takde karisma langsung calon Pas pis pus..mereka pandang melalui apa pilih calon mcm ni?

    ReplyDelete
  6. Kepada Presiden PAS,,Tolong lah bagi PSM sedikit ruang kepada PSM,,Mereka tak mintak banyak kerusi pun..Takkan yang satu dari dua kerusi ni pun nak berebut..Kehadiran parti PSM amat perlu kepada rakyat Malaysia,,,suara suara rakyat marhaen yang merasakan mereka tak cukup ilmu agama tapi berhati mulia dan malu untuk menjejaki kedalam kubu PAS dan tak cukup berpengaruh dan tinggi dunia untuk masuk medan PKR...Dan andaikata PKR dan PAS menjadi haru biru kami rakyat marhaen masih ada PSM untuk membela nasib kami, rakyat marhaen yang tak berapa kuat dan dalam ilmu agamanya dan tak berapa tinggi sekolahnya.

    ReplyDelete
  7. Kepada Presiden PAS,,Tolong lah bagi PSM sedikit ruang kepada PSM,,Mereka tak mintak banyak kerusi pun..Takkan yang satu dari dua kerusi ni pun nak berebut..Kehadiran parti PSM amat perlu kepada rakyat Malaysia,,,suara suara rakyat marhaen yang merasakan mereka tak cukup ilmu agama tapi berhati mulia dan malu untuk menjejaki kedalam kubu PAS dan tak cukup berpengaruh dan tinggi dunia untuk masuk medan PKR...Dan andaikata PKR dan PAS menjadi haru biru kami rakyat marhaen masih ada PSM untuk membela nasib kami, rakyat marhaen yang tak berapa kuat dan dalam ilmu agamanya dan tak berapa tinggi sekolahnya.

    ReplyDelete
  8. Bhai COBOL...
    Perut single pack tue macho aper... hahaha

    Bhai Anonymous...
    Gampang tue kan maknanyer senang dalam bahasa Indonesia.... hahaha

    Bhai BKT...
    Hahaha... setempat kot... tapi boleh dapat restu Presiden dan bypass Majlis Syura Ulama dan SU Agung PAS...

    Bhai BunBinBan...
    Itu statement presiden bangkang dari longkang... hahaha

    Bhai Anonymous...
    Karisma Kapoor ker... hahaha...

    Bhai Anonymous...
    Stuju... memang itulah sepatutnyer.. gua stuju...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja