Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2013

Daim Zainuddin Sudah Cuak

Bhai.... orang kata ... kalu nak tengok samer ader orang itu dah cuak atau tidak... sila baca statement yang dier buat.... hahaha....  Tadi gua ader baca statement Daim Zainuddin dalam Sinar Harian... dan daripada aper yang gua nampak... memang sohih Daim Zainuddin sudah cuak....

Biler dier kata "Sekarang bukan masa sesuai tukar kerajaan" ... gua dah nampak kat sini yang Daim Zainuddin sudah cuak... yer la... salah satu perkara yang akan dilaksanakan oleh Pakatan Rakyat biler dapat mengambil alih pemerintahan Malaysia aderlah dengan membuka kembali semua kes-kes lama mahkamah yang sama ada tertangguh ataupun keputusannya diragukan...

Dan ader banyak benda yang akan disiasat dan dibuka untuk siasatan... Antaranya tentang macam mana boleh hilangnya banyak saham awam yang telah ditukar milikkan kepada UMNO dan kemana duit itu dihilangkan dalam sistem .... Banyak kes penyelewengan akan disiasat... yang jadi Menteri pada masa kejadian mestilah cuak... hahaha

Gua takmo la nak hint kes yang mana... walaupun gua tau kes tue... perjalanan kes tue camana dulu... dan siapa yang dijangka terlibat.... hahaha.... Aper-aper pon... Daim Zainuddin memang masak.... ader chan dier akan disangkutkan oleh beberapa orang bekas Menteri yang nak selamatkan diri mereka.... Macam mana nanti Mahathir Mohamed akan point kesalahan Perwaja kepada Daim Zainuddin... hehehe.....

Memang Daim Zainuddin Sudah Cuak.... hahahaha...


Berbalik kepada isu skarang bukan masa sesuai untuk tukar kerajaan.... Persoalan yang gua nak bangkitkan... biler agaknyer masa sesuai untuk tukar kerajaan.... Tunggu Daim Zainuddin dan Mahathir Mohamed mati dulu ker.... hahaha... baru boleh tukar.... hahaha.... Jangan riso ... InsyaAllah Allah Taala akan mengkabulkan doa sekalian rakyat untuk memanjangkan umur dua ekor mangkuk nih supaya boleh diadakan satu perbicaraan untuk diorang nih.... hahaha

Tak lupa jugak akan ader satu perbicaraan untuk Tengku Razaleigh... hehehe.... kes mana.... hahaha... mana lagi kalu bukan kes BMF dan Carrian la...  Lorraine Esme Osman pastinya akan sanggup mendedahkan siapa dalang kes tue.... hehehehe... tambah lagi gua ader tengok laporan lengkap kes tue kat pejabat agensi.... Tak tau la biler diorang nak gunakan laporan tue.... hahahaha

3 comments:

  1. bhai,

    tak nak kena dakwa walau sebesar mana kesalahan? senang je. beli insuran sekarang or beli mesin basuh kaler hijau, gerenti putih bersih. :)

    ReplyDelete
  2. Bodoh betul Tua bangka ini.Yang uruskan wang Negara adalah pakar Ekonomi dan Kakitangan Kerajaan,???? Apa pula masaalah untuk tukar KERAjaan???. Kalau dibiarkan BN memerintah 5tahun lagi, kenyanglah Buaya2 dan Kroni2 UMporNO itu.

    ReplyDelete
  3. Bodoh betul Tua bangka ini.Yang uruskan wang Negara adalah pakar Ekonomi dan Kakitangan Kerajaan,???? Apa pula masaalah untuk tukar KERAjaan???. Kalau dibiarkan BN memerintah 5tahun lagi, kenyanglah Buaya2 dan Kroni2 UMporNO itu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja