Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2013

Hadi Awang Akhirnya Beralah

Bhai ... PAS Pusat takder masalah PSM bertanding di DUN Kota Damansara.... PAS Pusat takder pon keluarkan watikah kepada Razali Ismail untuk jadi calon bagi Parti PAS... Su Agung PAS memang takder keluarkan watikah calon untuik DUN Kota Damansara...

Jadi saper yang keluarkan watikah untuk Rozali Ismail bagi melibatkan diri menjadi calon Pakatan Rakyat.....??? Biler Razali Ismail dapat watikah tue... ??? Siapa tandatangan watikah tue???

Mohd Nasir Hashim memang dah sepenggal kat kerusi tue... dan kerja buat dier memang bagoosh... Terbukti... tapi pasai Hadi Awang tak suka kat Mohd Nasir Hisham ... maka macam-macam isu timbul... isu gambar Lenin/Stalin la... isu bernabikan Karl Marx....

So skrang nih semua orang dah tau tembelang anak menantu Hadi Awang....dan akhirnya sampai la nih Hadi Awang langsung takmo bagi bukti yang kukuh atas pertuduhannya yang pernah dilemparkan oleh Hadi Awang dalam dua tiga hari yang lepas....

Err... ader saper nampak Hadi Awang ker??? Takka dier dah kelaut kot... Biler dier nak berkempen secara professional buat calon PRU13 Pakatan Rakyat... Masa sudah suntuk lar.... Hahaha... takkan lari kot pasai menjelang tengah malam nih maknanya dah tinggal 24 jam jer lagi untuk Hadi Awang mendedahkan maklumat, tuiduhan tiokey pil kuda dan isu berkaitan Lenin/Stalin nioh...

Clock is ticking...


4 comments:

  1. Salam C++

    Janganle asyik asak Presiden tu. Kesian dia. Dahlah kena asak geng UG. Geng anti-UG pun nak asak jugak ke?

    Yong senyum je.

    ReplyDelete
  2. selagi wujud golongan ug dlm pas,memang akan timbul pertelagahan dlm pakatan,golongan ug ni mesti di terajang keluar dari pas,mereka ini pengkhianat

    ReplyDelete
  3. bhai,

    gua antara org yang paling menyampah dengan geng yuji ni dan lagi tambah gua menyampah bila kes kota damansara ni timbul. tapi bila pas bersetuju kerusi dun ni dikembalikan pada yang berhak, yakni psm, gua rasa dah tiba masa kita lupakan buat sementara hal mcm cilanat ni.

    ni nak masuk minggu kedua tempoh berkempen dan kita perlukan semua kekuatan ahli dan penyokong PR untuk menjahanamkan dan menumbangkan UBN dengan apa cara pun yang kita termampu.

    gua juga antara pengomen anon yang terhibur dengan tulisan lu.gua sokong selalu statement lu. lu keluarkan la pulak manspad or rooivalk or gripen or whatever arms that you have in inventory to shoot down ubn once and for all! lupakan ketidakpuasan hati kita antara satu sama lain buat sementara waktu. let's fight and destroy our common enemy.

    bila kita dah menang esok, baru kita tumpukan usaha pulak untuk mencari jalan membasmi musuh dalam selimut. kalau kita kalah, 1 sen pun tak guna. cakap banyak, tembak tak kena. takde yang maksum amongst us.maybe depa alpa. mungkin satu masa nanti, depa tersedar dengan kesalahan depa. just maybe but it's not that important for the time being. menang pru13 is the ultimate goal.

    ini kali la!!

    ReplyDelete
  4. Bhai,
    wa baru balik pusing2 tengok pemandangan malam di kota damansara ni. Puak2 pas nih ada yg tengah pasang banner siap ada gambar calon lagi tu. maacamana dgn cerita kata haji hadi dah beralah ni.

    lorisimen

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja