Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 April 2013

SENSASI : Lawak Orang Tua Nyanyuk

Bhai.... Lu tau kan... Itu hari masa Lim Kit Siang cabar Mahathir Mohamed bertanding lawan dier di kerusi Parlimen Gelang Patah (kubu kuat MCA nih).... Mahathir Mohamed bukan main pengecut takdee tulurnyer kata takmo bertanding... Pasai kononnyer dier dah pencen... Dan dier suruh Lim Kit Siang pencen gak dari politiknyer.... Hahaha... Yang lagi best tue semua pencacai UMNO/BN dok bekap Mahathir Mohamed yang takder tulur tue.... Hahahaha...

Rupa-rupanya... Mahathir Mohamed tue samer jer takder tulurnya dan cakap tarak srupa bikin macam PapaGomo @ PapaTulur.... Hahaha.... Nak buat camana.... dah orang tua nih nyanyuk... jadi tindakan dier dah jadi lawak aaa....  Pasai apa gua citer camnie... Hahaha

Pasai... Memang sohih Mahathir Mohamed sedang cuba masukkan nama dier sebagai calon PRU13 di kerusi Parlimen Putrajaya..... Hahahaha.... Siap ader deal ngan Adnan Mansor lagi....

Aik... Itu hari cakap sudah pencen lar... Sudah lama bersara pa.... Hahaha... Tapi ader hati mau tunjuk power untuk bertanding di Parlimen Putrajaya..... Hahaha... Awat Mahathir Mohamed takut nak lawan Lim Kit Siang di Parlimen Gelang Patah.... Takkan tulur sudah kucut kot...

Johor dan Putrajaya samer jer senario politiknya... Kononnya kedua-dua kawasan nih memang kubu kuat BN... Takkan la pengecut sangat lar saekor negarawan ulung Malaysia nih... Hahaha... Gelang Patah aderlah kubu kuat BN... Samer gak ngan Putrajaya.... So.... Kasi chan la Adnan Mansor (mamak yang perasan dier berdarah sultan tue) lawan sama Husam Musa... Mahathir Mohamed lawan la Lim Kit Siang.... Baru la nampak macam anak jantan...

Baru la boleh pegang status negarawan ulung.... Kalu tidak... Maka samer jer takder tulur macam PapaGomo jer..... Hahaha....

P/S : Buat Bhai COBOL... Senarai calon-calon yang enam orang tabley pakai (yang gua nak tuliskan hari tue) dalam PR tue aderlah seperti berikut:
  • Haron Din
  • Mansor Othman
  • Shamsul Iskandar Mohd Akin
  • Mustafa Kamil Ayub
  • Nik Abduh Nik Abdul Aziz
  • Loh Gwo Burne
Err... kalu nak diikutkan memang lagi ramai... tapi takper la... cukup dengan 6 orang nih dulu... Dan gua pasti.. pasai list nama nih... mesti ramai yang akan flood dan tibai blog gua nih... dan mesti ader yang berbulu ngan gua sampaikan akan sanggup kata gua nih pro-BN.... hahaha.... gua takder hal lar.... hahaha... Tambah lagi geng-geng YuGi .... hahahaha.... mesti terbakor betul lar...... hahaha

Oops.... ader orang tue akan melompat.... lompat la awal-awal skit... jangan menyusahkan orang lain... hahaha

P/S/S : Kalu nak sangat jadi calon PRU13 ... sila lengkapkan dulu kriteria nih....  hahahaha

7 comments:

  1. mamamk keling tongkang kerala mari kalu cakap mana ada betul ! kelentong & seleweng ada la ,benamkan mamak pengkhianat@pembelot ini jika dia masuk bertanding ins sya Allah, ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  2. bhai,

    senarai lu memang tip top, sama seperti jangkaan ramai. ada lg senarai menunggu tu..

    kita tggu komen2 lawak dari penyokong yg sokong memvavi vuta... jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  3. hahaha..ketua AMK tu mmg x layak jadi calon malahan x layak lansung jadi ketua AMK.

    ReplyDelete
  4. Bhai...

    TQ... aku setuju dengan senarai tapi LGB tu tersenarai lagi ke?...

    COBOL

    ReplyDelete
  5. Desas desus memang kata putrajaya tapi tak tahu lagi la bak kata TT ada 4 list senarai calon BN ni Mahathir punya list, Muhyidin punya list Najib punya list dan Kak Rosmah punya List hehehe.. :) tengok je la nanti.. Macamana..

    PR memang ada 3 list besar anwar, Hadi dan Lim guan Eng.. masing-masing kabar mereka hebat.. lol padahal PR menang besar 2008 pasal orang dah menyampah kat BN. Tapi dalam PR pun ada pecahan dalam PAS ada beberapa kumpulan dalam PKR dalam DAP juga..

    haiya semua berebut kuasa..


    ReplyDelete
  6. bai,

    lu mmg bukan dari blok B4 Putrajaya kan?

    so list ni kau nak bagi pada TGHA..

    ReplyDelete
  7. Bhai Amuraria...
    Hahaha... kesian dier lu bantai kawkaw... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... dah kena dah pon gua nih... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Ketua AMK tue gua rasa aaa... cukup layak jadi penceramah atas pentas jer... hahahaha

    Bhai COBOL...
    Gua harap LGB tue tak tersenarai la... tapi tak tau la kapla Anwar Ibrahim.... kekadang tue okeh.. kekadang tue bangang... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Gua pon ader dengar ader 4 list.. tapi tak tau yang keluar nih list maner... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... sori .. gua bukan staff Blok B4 ... gua agensi lain... Hadi Awang tau dah senarai gua nih... hahaha.. ader informer dier kasitau...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1