Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2013

Eee Takutnyer

Bhai.... Gua terasa seram sejuk biler baca statement PDRM nih... Bukan aper... Takut la wei... Hahaha... Tapi aaaaa dalam takut tue... Gua seperti biasa lar... Gelak besar pon ader gak...

Sebab... Kalu nak dikirakan ... Bab hasutan nih... Bab menghasut nih... Bab menakut-nakutkan rakyat nih... Bab buat fitnah berbagai nih... Semuanya juara kat UMNO/BN... Jadi patutnyer gua tak perlu aaa rasa takut...

Tapi... Biasa la.. yang menghasut biasanyer dilepaskan... Tapi orang yang menyanggah hasutan dan fitnah tue biasanya kedalam lokap dan penjara.... Tak payah jauh la.... Zulkifli Nordin... Ibrahim Ali.... Hassan Ali.... PapaGomo.... Parpukari... ..... semua tue kaki menghasut dan fitnah.... Ader pernah lu dengar diorang kena tahan dan kena gari... Takder kan...

Tapi berapa ramai blogger yang lawan diorang nih yang kena... Hahaha.... Macam perogol Robengah tue la... Dier yang merogol... Orang yang persoalkan kejadian rogol tue plak kena saman... Hahaha

Aper pon.... Ancaman dan ugutan serta amaran dari PDRM tue sebenarnya hanya untuk media sosial pro PR... Sebab yang pro BN semua dilindungi oleh PDRM.... Tak ker macam siot jer... Hahahaha.... Takutnyer gua.... Hahaha

3 comments:

  1. Gua pun nak tumpang merasa ketakutan tu bro... hahahaha....!!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai ISA....

    Eeee... seramnyer... hehehe

    ReplyDelete
  3. alaa..bla la Bhai C++. lu tak nk approved kan komen gua..wahahahhahahahahahah ;P

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja