Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 April 2013

TERKINI : Hassan Ali Telah Meninggal

Bhai.... Gua dikhabarkan bahawa Hassan Ali telah meninggal tadi.... meninggal bhai... meninggal.... errr... bukan lar dier meninggal dunia ker mender ker... bukan sebab dier dah kembali kerahmatullah.... bukan sebab dier dah terkojol terkiok... Tapi Hassan Ali telah meninggalkan dunia politik kepartian dan menumpukan sepenuh masa dan tenaga dier kepada NGO JATI yang akan terus-terusan membodek dan mengampu...

Saya Ingin Jadi MB Selangor
Hassan Ali dikhabarkan berharap akan ader kejutan minit terakhir pada hari pencalonan dimana dia berpeluang dicalonkan di mana-mana DUN di Selangor... terutamanya sekali di DUN Gombak Setia.... Hahaha... dier cukup berharap.... skrang nih dier sedang berusaha mendapatkan sokongan last minit daripada Rosmah Mansor dengan bantuan Zulkifli Nordin....

Lu tau dak orang yang paling frust menonggeng la nih... yang rasanyer mesti susah nak tido malam nih aderlah Hassan Ali.... hehehe... dier nih cukup teringin nak jadi MB Selangor... Hahaha... punya la dier buat macam-macam cara... bodek sana sini... ampu sana sini.... hahaha... tapi takder saper kesian kat dier...

Takkan la usaha dier selama nih langsung tidak memberikan bekas kepada Najib Razak... Takkan la kerja khianat yang dier dah buat selama nih tidak memberi apa-apa makna kepada Barisan Nasional.... Takkan la.... Penat dier melalak kesana kesini ... tapi tak dapat aper yang dihajati...

Macam mana la dier nak dapat pegang jawatan sebagai MB Selangor kalu camnie... Hahahaha....

Nampak gayanyer Hassan Ali terpaksa la berkongsi kesedihan ini dengan member baik dier iaitu Nasharuddin Mat Isa sambil ditemani oleh Ibrahim Ali..... hahaha... sedih la wei.... pedih la wei..... hahaha... Jangan dier amik keputusan terjun bangunan MBSA udah ler.... hahahaha

Kesian dier.... hahaha.... terbuntang mata dier tengok kerusi MB Selangor yang diidamkan tue.... hahahaha.... kesian...

UPDATE: Dengar citer siap guna pengaruh golongan bangsawan lagie... hahaha... takper... usaha kena buat lebeyy.... hahaha....

8 comments:

  1. Laaaa....
    Kah kh kah kah kah!!!!
    Aku ingat mende tadi.

    ReplyDelete
  2. Bhai Libang Libu...

    Hahaha... skali skala troll takkan salah kot... hahaha... sajer jer tumpang kesedihan Hassan Ali...

    Gua nak cadangkan Hassan Ali berlakon lepas nih ngan Kamal Hasan... dalam Viswaroopam 2 .... hahaha

    ReplyDelete
  3. nasib lu la katak...terlompat dlm kubang..!!

    ReplyDelete
  4. nasib lu la katak...terlompat ke kubang!!!

    ReplyDelete
  5. Gua tak nak komen apa2 .. cuma nak gelak kuat2 je .... Muahahahahahahhahhahahhahhahahhahha

    ReplyDelete
  6. kerja bercakap je bolehlah ....orang yang kerjanya bercakap je, bab kerja entahlah..sebab kerjanya bercakap je.

    ReplyDelete
  7. Apa-apapun, ini mesti Anwar yang salah.........

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja