Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 April 2013

Kalau Blogger Milo Suam Ditahan Dan Didakwa

Bhai .... Lu orang percaya tak kalu gua katakan bahawa blogger Milo Suam tidak akan ditahan atau didakwa sebelum 5 Mei 2013 nih..... Lu orang percaya tak???

Hahahaha.... untuk pengetahuan lu orang.... kalu PDRM tahan dan dakwa blogger Milo Suam sebelum hari pembuangan undi.... gua berani jamin yang kesan langsung benda nih akan menyebabkan BN mendapat undi yang lagi corot.... hahaha... serangan macam nih PDRM takkan buat dalam masa terdekat nih...

Melainkan kalu selepas 5 Mei 2013 dan keputusan PRU13 memperlihatkan bahawa BN telah menang dan boleh membentuk Kerajaan Persekutuan Malaysia.... Kalu ini berlaku... maka bukan sahaja Milo Suam akan dikenakan tindakan tahanan ... malah mungkin ramai lagi blogger pro PR yang akan ditahan dan didakwa....

Mungkin jugak gua pon boleh kena.... hahahaha... tapi insyaAllah... kabel gua masih lagi kuat..... bekap baik punya.... hahahaha...

So... kalu BN kalah... memang takkan ader la blogger yang kena siasat dan tahan serta dakwa... tapi kalu BN menang.... masak la kiter semua.... hahaha..... blogger lucah macam PapaGomo, Parpukari, RBF dan lain-lain sure tarak kena siasatan... tapi yang akan kena aderlah kiter nih... blogger pro PR....

Hahaha.... sabor jer la...


2 comments:

  1. hahaha... jadi anonymous la ramai2 lepas ni.

    ReplyDelete
  2. nelayanbimbang.blogspot.comApril 30, 2013 at 2:29 PM

    bhai,tensen btul lah aku mcm nie..kite rkyat yg dduk malaysia nie stii ade otak n still bleh pikir baik dan buruk tp terkecuali utk bn/umno..cube lh ko tgk setiap kali berlaku nye perhimpunan dri zaman anwar smpai lh skrh ade tk rakyat hilang akal smpai nk mnjahanamkan harta benda (except 13 mei di tanah melayu/1986 di sabah sbb kes lain)bila dh cecah ke zaman milineum nie kawan2 ko yg dlm ehem2..yg sabotaj setiap kali pehimpunan berlaku..adakah krajaan nk rakyat bangkit skali lg dan mnumbangkan diaorg secara maksimun..
    mcm nie lah bhai..cth lah kt skolah klau ko cekgu bg soalan kt aku dan aku akan jawab..klau jawapan aku salah ko tlong lah tunjukkan jawapan yg btul..klau aku mmbohong pun ko kne tanya jgak soalan kt aku blik mana aku dpt jawapan tu walaupun jawapan tu tk btul,bohong etc bla.bla.bla..nie tak ko bagi pakej kt aku roti panjang tk kira lah sama ade jawapan aku tu btul ke,salah ke,penerangan ke..ape benda lah semua nih..sampai bila nk IQ rakyat malaysia nie rendah dari 3..phuiii..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja