Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2013

Gua Tembak Kasi Jatuh

Bhai....  Sekitar tahun 1995 -1996 gua ader mengikuti satu latihan asas di Gemas...selepas gua menghabiskan tour gua yang kedua... latihan asas teknikal nih aderlah berkaitan dengan penggunaan peralatan moden dalam tempur... dan salah satu alatan yang diberikan tumpuan aderlah MANPAD....

Gua pernah menggunakan RPG-7 ..... okeh la... rasa macam John Rambo la plak biler pakai RPG-7... hahaha... tapi itu la diantara beberapa benda yang Malaysia ader.... hahaha...


Tapi pada 1995 - 1996 tue... gua dilatih menggunakan beberapa peralatan yang Malaysia ader dalam inventory pada masa tue... antaranya METIS-M

Metis-M (Anti Tank Missile) - Russia

Starburst (Surface To Air Missile - SAM) - UK

Gua tak sempat jalani latihan penggunaan IGLA (Pakistan) dan Silkworm (China)... tapi semasa gua tour dulu... gua ader berpeluang menggunakan STINGER buatan US

Stinger (Surface To Air Missile -SAM) - United States of America

So..... Kalu ditakdirkan Allah Taala ... Pakatan Rakyat dapat menubuhkan Kerajaan Persekutuan di Malaysia ..... dan lepas tue ader pimpinan Pakatan Rakyat yang menggunakan kemudahan pengangkutan milik Kerajaan Malaysia untuk tujuan parti dan bukannya untuk tujuan rasmi.... macam dalam contoh kes Najib Razak buat kat bawah nih untuk tujuan berkempen pada PRU13...

Najib Razak salahguna dua heli untuk berkempen. Yang putih kegunaan eksekutif  (tidak layak PM Sementara guna) manakala warna merah aderlah kegunaan APMM (Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia)

Kalu ader la pimpinan Pakatan Rakyat yang salahgunakan harta awam untuk tujuan politik kepartiannya.... maka gua akan tembak kasi jatuh dengan menggunakan yang kat bawah ni...

Made in Malaysia (ranting jambu batu)

7 comments:

  1. Hahaha bhai ... .lu memang sinis bhai

    ReplyDelete
  2. nelayanbimbang.blogspot.comApril 27, 2013 at 2:35 PM

    Assalam..bro.aku pun tk phm lh ngan krajaan mlaysia ataupun barisan nasional,adakah mlaysia nie kpunyaan barisan nasional sampai akhirat..mngapa segala bnda mcm hak milik mak bapak diaorg punye..period yg "kosong" time nie yg sebenar2 nye sape yg handle malysia nie bro..

    ReplyDelete
  3. Hebat macam nabi daud.. :) Perlu skill dan ketepatan tu.. serta izin Allah S.W.T

    Macam tentera afghan tembak jatuh helikopter dengan senapang patah..

    Yea kita alstik ramai2..

    ReplyDelete
  4. Kita turun ke jalan raya tuntut pelucutan jawatan sebab menyalahgunaan harta rakyat untuk kepentingan parti.

    Nanti Najib kena jail pun bukan sebab-sebab besar, mungkin sebab-sebab kecil je... contoh masuk toilet tak bayar.

    ReplyDelete
  5. Jangan la lastik..nanti rosak ler harta kerajaan kita..kan ker elok kita tegur/kritik aje dulu? hehe

    kalu pemimpin tu terus degil salahguna, seleweng gak...kita minta pilot heli tu sendiri paham paham sudah la..terjun siap-2, tinggal aje Naji* sorang dlm heli atas tu. Baru dia tau, masa tu, langit tu tinggi ker tak.

    ReplyDelete
  6. Bhai Benz Ani Azam...
    Hahaha... skali skala... aper salahnyer... hahaha

    Bhai NelayanBimbang.Blogspot
    Sepatutnyer diorang kena naik kenderaan sendiri... personal atau milik parti... tabley salahgunakan kemudahan kerajaan...

    Bhai Anonymous...
    Fuh... Nabi Daud tue bagoosh sangat skil dier la bhai... gua kira cap ayam... tak dapat lastik heli.. lastik orangnyer pon jadi la.... hahaha

    Bhai Anonymous...
    Err.. bukan stakat perlucutan jawatan... gua nak suruh diorang lucut seluar.. dan lari bogel dari Putrajaya sampai Cyberjaya pon dah kira okeh... hahaha

    Bhai Hanz...
    Ala... gua lastik diorang jer... bukan heli... lu lagi kejam... kasi tinggal Najib sengsorang dalam heli sebab pilot dah terjun... hahaha

    ReplyDelete
  7. Dalam byk2 senjata...
    gua hanya mampu pakai otak je...
    wakakaka...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja