Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 April 2013

Demokrasi Ala Malaysia

Bhai.... Inilah Malaysia... Sebuah negara yang dikatakan menjunjung tinggi demokrasi.... Hahaha... Hebat kan...

Hanya ader satu jer cara kalo Malaysia nak menang sukan ker mender ker... Nak jadi juara bolasepak piala dunia ker... Satu cara jer bhai.... Iaitu kena main cara tidak adil..

Contoh.... Kalu main ping pong.... Kiter main secara bergu... Tapi musuh main secara solo sambil musuh diikat kaki tangan... Kena pegang bat pingpong tue guna mulut.... Hahahaha

Macam kat bawah nih la... Cara nak menang... Gua ader 180 minit masa kecederaan... Lu orang ader 10 minit jer... Itulah cara terbaik untuk menang.... Hahaha

Inilah demokrasi terpimpin bhai-bhai dan deedee ooi.... Hahaaha

3 comments:

  1. yup..umpama mcm lee chong weii lwn 2 player china pun ada gak..sbb nk menang punya pasal wahahahhahahaha :P

    ReplyDelete
  2. salam semua, saya penyokong pakatan rakyat daripada dahulu. namun untuk situasi sekarang, barisan nasional mendahului sekarang sebenarnya..dengan pengumuman manefesto secara langsung malam tadi, telah menyebabkan segelintir rakyat percaya dengan cubaan najib untuk mengekalkan kuasanya..Selain terdapat kerjasama daripada media-media prima yang mampu dan mudah dimiliki oleh rakyat tidak kira mana ceruk yang mereka tinggal. Oleh itu ayuh semua..mari kita berkempen secara sehat bagi membuka mata rakyat yang sedang asyik di taburkan dengan wang...jangan hina mereka,,sedarkan mereka...sesungguhnya orang yang digelapkan dengan wang..bersama-sama syaitan..Terima kasih

    -Penyokong PAS-

    ReplyDelete
  3. salam semua, saya penyokong pakatan rakyat daripada dahulu. namun untuk situasi sekarang, barisan nasional mendahului sekarang sebenarnya..dengan pengumuman manefesto secara langsung malam tadi, telah menyebabkan segelintir rakyat percaya dengan cubaan najib untuk mengekalkan kuasanya..Selain terdapat kerjasama daripada media-media prima yang mampu dan mudah dimiliki oleh rakyat tidak kira mana ceruk yang mereka tinggal. Oleh itu ayuh semua..mari kita berkempen secara sehat bagi membuka mata rakyat yang sedang asyik di taburkan dengan wang...jangan hina mereka,,sedarkan mereka...sesungguhnya orang yang digelapkan dengan wang..bersama-sama syaitan..Terima kasih

    P/s: Mohon bloggers berkempen dengan fakta dan bukti..supaya dipihak kita tidak nampak mereka-reka cerita untuk meraih undi...Jangan pandang ringan manefesto Barisan nasional semalam...ia betul2 berkesan dihati rakyat yang atas pagar mahupun yang memang bersama umno...percayalah

    -Penyokong PAS-

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja