Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 April 2013

Sekitar Penamaan Calon Parlimen Kubang Kerian

Bhai.... Ini dier koleksi gambar yang gua tangkap di sana semalam... Sori aa.. kalu nak upload semua... mampuih la... ader 600 keping gambar gua snap semalam.... hahaha...  Aper-aper pon... lima enam keping dah terjual kat kengkawan media..... . hahaha.... cukup la buat modal.... hahaha

Gerombolan Calon UMNO/BN didahului oleh Ostad Minda Pondok (Geng Abdullah Saamah)

Hero Pemuda BN

Bekas calon PRU12 dulu pon ader mai

Ini gambar dari sempadan Rafah di Tebing Barat (Berhampiran Israel)

Banyak geng saluran 1 dan 2 kat sini... hehehe

Pandangan dari jauh... dari sebelah barrier kawat duri area BN

Sponsor Makanan (Nasi Lemak Ayam + Air Botol) .... hehehe... gua pon ader dioffer... rejeki jangan ditolak... hahaha

Boleh mengundi ke nih? 

Kalu kat belah PAS... ramai yang pakai Purdah/Hijab.... Hehehe.... Nih gua pass kat Prince Of Noob la...

Bini orang... jangan nak kaco....

Bagoosh....  Ader baek punya.... 

Bonser dan pengawal geng LGBT - pakai vest pink Puteri UMNO tue...  (hahaha.. sori aaa.. sajer nyakat)

Time nih kami relaks... lu orang break jer barrier... kitorang suntut dengan belantan nih...

Aik... boleh mengundi ker nih... hahahaha....

Kan gua cakap... susah nak cari yang seksi.... hahaha

Abe nih katanyer dier lupa bawak bendera ROKET... kalu tidak boleh rempit lagi laju...

Kalu BN harap kena sponsor makanan... tapi geng PR semua berduit... boleh berbelanja lagie..

Calon PAS/PR  (lupa plak nama dier aaa.... )

Benteng Pertahanan Negara (Tegas dan Adil)

6 comments:

  1. Bhai Carlos...
    Hahaha.... itu menunjukkan gua bukan GAY... hahahaha

    Bhai MountDweller...
    Hahaha... gua memang kerap pi Kelantan la nih... hehehe

    ReplyDelete
  2. Bhai..hari Mamat Zul tu ronda Pasar Tani S.Alam...

    Itu Bhai yang nak ludah sudah jilat air liur dia ka...ha ha ha..tak de cerita ludah pun ..khak thui.

    Dah jadi lembu kenyang ghamaknya ..ha ha ha...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Yob,
    canggih-canggih gambor Yob! Ater macam mane buleh lupe nama calon, issyyy, issyyy! Tapi calun dacing tu buleh tahan jugak rupenye!

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous...
    Hahaha... mamat member gua tue sudah takmo nak angkat tepon lar... maybe sudah masyuk kot... hahaha....

    DeeDee Halimaton...
    Hehehe... stendet la... nama lupa sebab teringatkan nama awek-awek BN yang gua jumpa ... siap dapat nombor tepon lagie... hahaha...

    Aik... berkenan ngan pucuk muda ker... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja