Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 April 2013

Jika Herman Tino Berjaya Kalahkan Noh Omar

Bhai.... lu agak-agak lar... aper akan jadi jika pada PRU13 kali nih... Noh Omar terbongkang kalah di Parlimen Tanjung Karang..... Aper akan jadi jika Herman Tino berjaya kalahkan Noh Omar.... dan seterusnya berjaya menjadi Ahli Parlimen....

Herman Tino
Jika ini berlaku... maknanya Herman Tino akan cuba menyaingi Hj Rhoma Irama sebagai master of dangdut... Hj Rhoma Irama memang legend di Indonesia... dier aderlah grand master dangdut lelaki di Indonesia... dan Rhoma Irama pernah duduk didalam Dewan Perwakilan Rakyat (DPR) di Indonesia sekitar 1993..

Hj Rhoma Irama
Walaupun Hj Rhoma Irama tidak berapa aktif dalam politik... namun dier berjaya juga menjadi wakil dan bersuara bagi pihak artis dan seniman di Indonesia.... Jika Herman Tino berjaya menang besar di kerusi Parlimen Tanjung Karang... pastinya nama Herman Tino akan kekal diingati sebagai legend dangdut di Malaysia sehebat Hj Rhoma Irama...

Gua salut samer Herman Tino... nasib baik gua tak mengundi di Parlimen Tanjung Karang... gua mengundi di Parlimen Kampar.... kalu tidak sure Herman Tino akan dapat dua undi dari gua dan wife gua.... hahaha....

Oh yer... kalu Herman Tino menang la... dan kalu dier nih dilantik ke mana-mana jawatan Menteri... agaknyer dier nih sesuai tak jadi Menteri Penerangan dan Kebudayaan ganti tempat Rais Yatim itu hari.... hahahaha



9 comments:

  1. Bhai

    Dia bebas kan? Kalau menang?

    mungkin ke PR atau BN ajak jadi menteri? hahaha.. ramai komplen karang..

    ReplyDelete
  2. muzium padi gunung kheyangApril 22, 2013 at 2:28 PM

    tak yah bagi peluang pada pendatang
    indon yang dapat ic pintu belakang!
    dia ni mai mesia tahun 1981,pernah jadi buruh binaan bangunan MARA
    Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  3. Bhai...

    ... kalau dia memprotes, dia akan 'berjalan kaki' berbatu-batu jauhnya...

    COBOL

    ReplyDelete
  4. Rezz Tanjong KarangApril 22, 2013 at 4:38 PM

    Woii muzium padi gunung kheyang! Agak2 sikit der. Herman tino tu warga negara Malaysia la bodoh. Lahir pada 5/12/1954 di tg karang! Anak jati tg karang! Lu kalo nak cakap pun, buat research dulu sedara. Dia berpengaruh besar di tg karang walaupun duduk di KL. yes dia mmg penah jd buruh sblm jd penyanyi. So???? Kami org tg karang lebih kenal dia siapa! Noh Omar tu busuk di tg karang. Herman mmg pejuang bangsa jawa sebenar. Sepatutnya mmg dah lama dia diiktiraf oleh kerajaan Selangor! Mmg dia nak cabar Noh Omar. Kalah pn x apa. Tapi kalo menang, siap sedia!

    ReplyDelete
  5. Bhai,

    dengar cite herman tino ni pun org umno?? lawan tokey, nampak...

    ReplyDelete
  6. "Woii muzium padi gunung kheyang! Agak2 sikit der. Herman tino tu warga negara Malaysia la bodoh. Lahir pada 5/12/1954 di tg karang! Anak jati tg karang! Lu kalo nak cakap pun, buat research dulu sedara."

    gelak berguling haku baca ayat nih !!! kahkahkahakah !!

    ReplyDelete
  7. White_Preve

    Hello bhai,
    Yg lu sakit hati sgt dgn herman tino tu psl ape? Lu jealous ke sbb org tua lu org xkenal??!...
    Hahahaha..kesian gua tgk lu..pi sekolah dlu abis2 la bhai..xpyh lu nk gelak guling2 sgt la klu lu sendiri xde pape pun sebenarnya..hanya tin kosong!!

    ReplyDelete
  8. Ape yg klakar sgt dgn statement tu!! Klu Lu sendiri xtau background org xpyh nk buat crite la der..xpyh nk jd keypad warrior sgt der!! Lu ibarat tin kosong der!! Kompang lebih tp ilmu cetek!! I.Q lu mesti rendah kn..!!!
    Hahaha..kesian

    ReplyDelete
  9. Ape yg klakar sgt dgn statement tu!! Klu Lu sendiri xtau background org xpyh nk buat crite la der..xpyh nk jd keypad warrior sgt der!! Lu ibarat tin kosong der!! Kompang lebih tp ilmu cetek!! I.Q lu mesti rendah kn..!!!
    Hahaha..kesian

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1