Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 April 2013

Ini Pengakuan Gua

Bhai.... hehehe... sebelum nih kalu ader yang tanya soalan samer ader gua nih sebenarnya cybertroopers BN ... gua diam jer... abis-abis pon gua gelak kat luar siber nih jer.... hahaha... betul... rasanyer sejak setahun nih... dah banyak kali gua dicop sebagai cybertroopers UMNO/BN....




Okeh la... Okeh la.... gua nak mengaku nih.... hahaha....

Boleh ker kalu gua mengaku nih ader lagi orang nak baca blog gua nih.... hahahaha... ader tak orang PAS, PKR, PSM, DAP, SNAP dan lain-lain yang pro-rakyat nak baca blog gua... ataupon blog gua akan dihantam teruk dan dihina seteruknya atas pengakuan gua tue nanti....

Atau ader tak orang UMNO/BN macam blogger Azmi APA, PapaGomo, ParpuKari, RBF, MIM dan lain-lain akan sambut gua..... akan bekap gua.... kalu gua mengaku..... hahaha

Relaks bhai.... gua belum buat pengakuan lagi nih..... hahahaha ... sabor aaa....

So...... ini dier pengakuan gua....

"Bismillahirrahmanirrahim ... Wallahi... Wabillahi... Wataalahi .... Gua (CipanTapirTenuk @ C++ atau nama-nama samaran gua yang lain) dengan ini mengaku bahawasanya sepanjang pengetahuan gua... sepanjang laman blog ini beroperasi... sepanjang masa selama lebih 17 tahun gua menulis didalam alam siber nih..... gua aderlah penulis / webmaster / blogger pro rakyat.... Walaupun gua pernah mempunyai keahlian dalam Parti UMNO dan kini mempunyai keahlian dalam parti PAS (ahli seumur hidup), gua lebih banyak menulis atas kapasiti rakyat marhaen dan kepentingan mereka.... Gua takder wala' dan thiqah atas mana-mana pimpinan.... sama ada ianya tuan guru mahupun ahli politik....  yang mana betul gua sokong... wang mana salah gua tibai.... tak kisah la sama ader yang betul itu dipihak BN dan yang salah itu pula dipihak parti yang kini dikenali dengan nama PR... Gua tidak pernah dibayar untuk menulis mahupun dibelanja makan minum oleh sebab penulisan gua... melainkan gua mendapat manfaat dari sumber-sumber yang tiada kena mengena dengan artikel yang gua tulis.... Oleh yang demikian... makanyer adalah tidak benar sama sekali gua dilabelkan sebagai cybertrooper UMNO/BN"

Ader paham ker..... hahahaha....

Tapi... kalu sesiapa nak belajar camana nak jadi cybertroopers nih dan macam mana nak dapatkan maklumat untuk blog masing-masing....hahaha... gua takder hal nak ajar... janji ader peruntukan (minyak, makan minum, logistik dan penginapan at least hotel 3 bintang).... hahaha....


12 comments:

  1. biasanya yg kuat bersumpah ni ciri org munafik...apa kata lu tunjuk sikit muka lu, gambar ic pun tak apa...kalau ada berani lah...tempek sikit kat blog lu ni...apa nak sorok2....gua berani kerat jari lah kalau lu berani tonjol identiti sebenarnya.

    ReplyDelete
  2. bro, hassan jati lg sekali dia ckp dia ada bukti org2 murtad. hang tknak cabar dia lg ke?

    http://www.youtube.com/watch?v=bA4s2YSqGZM

    ReplyDelete
  3. pus..pus gi pus lerApril 25, 2013 at 9:04 PM

    ngehh..ngehh..ngehh..tak betul kasi tibai jer dorg tu...

    ReplyDelete
  4. BRO c++,
    gua sebagai penyokong tegar PKR akan bersama lu bro..
    bek pkr nor BN , kalo peragai longkang mmg patut kita bg sedas dua,bia otak tu kasi ingat sikit..tp macai2 ni sokong membabi buta je,cth gua berikan disini.
    andaikata DSAI jd PM,then dia buat taik or janji dicapato.ape macai2 tegar ni buat?adakah turun ke jalan raya @ buat bangang je?disini gua (-penjejak-) nk tegaskan,kalo lu org xleh ikut @ terima kutukan, jgn lu org kutuk2 bn @UG,realiti nye adalah,kebangan pemimpim kita ni yg buat gua rasa fedap,ceramah pompang,dedah pompang tp bila capai klimaks...alahai,kejapppp jer..so, gua ramalkan sekarang jibby senyum lebar sebab PKR,DAP,PAS jadi bangang sebab tak sabar nak jadi PIEM..

    -penjejak-

    ReplyDelete
  5. bhai,

    penyakit tak boleh ditegur melanda semua pihak. yang penyokong menyokong memvavi buta, wala' tak kira tempat. yang pemimpin menganggap diri maksum, holier than thou! kunun profesor serba tau. (uisk, dah lama gua tak baca majalah gila2)

    nabi Muhammad s.a.w yang maksum pun masih sembahyang sunat tengah malam sampai bengkak2 kaki berdiri. baginda yang jadi kekasih Allah pun berbincang dan mendengar pendapat para sahabat dalam isu2 yang berbangkit.

    kita perlu bertukar kerajaan tapi kalau begini karakter pemimpin yang kita ada, expect the unexpected, the worst still yet to come.

    kacau...

    ReplyDelete
  6. Bhai;

    Gua gelak guling2 boleh takkkk.... ramai lagi melayu hutan eekkkk... hahahaha....

    Jom layan lagu "Headwind - Kita Serupa"....

    ReplyDelete
  7. Bhai RZ RS...
    Sori.. kalu gua publish muka gua kat sini... mampuih la gua tabley buat kerja operatif lagi aaa kat agensi... aper daaa...

    Bhai Dinie...
    Hassan Ali aaa... takper.. kasi chan kat dier sampai lepas PRU13 solosai..

    Bhai Pus..pus gi pus ler...
    Hahaha... aper punya nama aaa... susah nak taip lar... hahaha

    Bhai Penjejak...
    Tue la pasai.... romen punya la lama... tapi premature ejaculation jer... aper daaa

    Bhai Anonymous...
    Penyakit tabley nak ditegur nih aderlah penyakit Firaun jer... hahaha

    ReplyDelete
  8. Dia orang ni tak faham apa makna minda bebas. Dia orang ni serupa pecacai umno jugak. Pemimpin bahlul mcm rais yatim pun dia org sokong. Dlm pas pulak presiden bahlul mcm hadi yg cuma taraf nelayn pun dia org sokong.

    Minda kalau dah BENGAP ni lah jadinya

    ReplyDelete
  9. ntah, gua x nampak lak salahnya tegur dan kutuk pimpinan. Takan nakmain hangguk kepala je mcm saluran 1...hahaha...pimpinan bkn maksum pun. Kalau dah salah ttp salah takan penyokong nak sokong membabi buta sbb masing2 di beri akal utk berfikir. pimpinan kena berlapang dada terima kritikan dan kutukan. Gua baru balik dri Bera dan gua maklumat yg betul2 buat jiwa gua tersentap...sekutu atau seteru?. Harap2 dgn kehadiran Tuan Ibrahim Tuan Man petang tadi dpt membantu.

    ReplyDelete
  10. Ho ho ho ... gua ingat saja-2 nak tumpang sekaki 'menghasut' orang lain cop blog lu "cybertroper pro-UmNo" ..haha..termakan gak umpan pembaca part-timer blog lu..Depa tak tahu hakikatnya lu sah sah pro-PR. Lawaknya..haha

    Lu jangan lemah semangat. Tengok Rajagobal releks aje tak perlu buat sumpah laknat a la ex-MB Teganu tu! untuk nafi semua ni... lantak ke depa la nak caya lu ker tak.

    TGHH memang ada kelemahan drp dulu lagi kita dah hentam bab(*) ni.. Tapi gua suspek ni kerja penasihat, orang dia buat onar kes kerusi Perlimen/DUN bertindih ni.

    Yang penting kita kena tawan Pusat. Pastu kita buat referendum TGHH & orang2 dia gi jadi nelayang lagi bagus drp sibuk berpolitik..Sebabnya xxx cunning langsung! Bawak ustaz Harun Din sama...time ni la dia nak counterreact isu hudud..kena la pandai bo layan aje la sapa jolok kes kontroversi cenggitu...

    ReplyDelete
  11. ymotana...
    gua sokong rakyat...kalau pemimpin PR x bole kene tegur....tok guru ka...tok siak ka....boleh pegi mampos sama lu org...yang salah kita tibai...gua akan pegang kata abg mat sabu...ceramah masa sehari sebelum DS Anwar last bicara 2012 kg baru...Kalau org2 Pr buat salah tibai...kalau org pr rasuah tibai...kalau org pr dah serupa umno tibai...so kami ialah rakyat...kalau pemimpin pr rasa kamu semua dewa...x bole kene tegur...next election....selamat tinggal....jangan besar kepala...kami bukan bawah tapak kaki kamu...

    ReplyDelete
  12. angguk..geleng2..iya2..saya2..April 26, 2013 at 4:20 PM

    assalam bhai,

    ramai mamat bangla dah smpai ke m'sia. kapal trbang ditempah khas. bas2 pon ditempah khas. kat airport subang pon ramai dr sabah dtg, pun kapal trbang ditempah khas. cukup musykil. maklumat ada didlm blogger2 pro-PR. kehadiran encik bangla & org sabah secara beramai2 ni menimbulkan syak kemungkinan hantu sedang mula berkeliaran. cuma jam loceng jek lum bunyi..bhai antara blogger pilihan yg boleh dipercayai..

    P/S : klu salah kita tegur, klu benar kita sokong, barula bleh jadi pemerintah yang ulung. tapi klu asik sengaja buat salah, smpai rakyat & negara terlungkup kita kuburkan jek laa..respek lu bhai.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1