Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 April 2013

Update Isu Berita Panas Untuk PR

Bhai... gua baru jer sampai kat rumah... dah solat maghrib dah pon... tadi bawak motor macam cipan... macam mat rempit... hahaha..... berdesup...

Okeh.... Ini ringkasan jer citer tue... sebab gua kena pergi satu program baca Yaasin ......

Citernyer camnie..... tadi gua diberitahu dan ditunjukkan demonstrasi memadam "dakwat kekal" yang dikatakan oleh SPR tue... rupanya banyak senang nak cuci lar.... tak payah sampai sakit tangan ker mender ker... Hahaha...

Boleh cuci pakai Petrol lar... RON95 pon boleh.... hahaha....

Jadi.... gua diberitahu.... bahawa ader sekumpulan "pengundi ragu" yang akan mengundi dua kali di beberapa kerusi Parlimen yang panas.... yang best tue.... semua pengundi nih ader dua kad pengenalan atas nama diorang.... camana tue.... hahaha....

Parlimen yang akan dapat undi tambahan nih aderlah dikawasan yang ader kem tentera dan anggota keselamatan lain.... jadi... berhati-hati aaa...

Anyway..... pastikan jumpa yang keluar mengundi kali ini lebih dari 93% bagi setiap kawasan pengundian.... agar SPR dan agen-agen dier tak dapat nak buat magik pada PRU13 nih... kalu kurang yang kuar mengundi... mudah bagi SPR dan sebagainya.....

UBAH.....

P/S : ini sebahagian dari citer... yang lain lepas gua balik dari majlis baca Yaasin... okeh...

3 comments:

  1. nelayanbimbang.blogspot.comApril 30, 2013 at 8:48 PM

    Cehh..1st episod bwk moto mcm cipan ke cipanze ke aku ade sdikit truja.
    Episod 2 psal dkwat magic yg tk magic lngsung..episod 3 ade smbungan lg..ayoyo bhai sudah mcm sembilu kasih ooo..
    Nelayan bkn bimbang lg nih trus angin oooo..chhiitt..

    ReplyDelete
  2. bhai,

    Rajib Nazak cnfirm boleh menang selesa mcm ni, ada kem tentera yang baru dibuka kat area pekan pas dia hmpir kalah pru12 dulu. kem tentera + kg myanmar, dia tak yah kempen pun tada hal ni... tapi kak Mah boleh senyum ke?

    ReplyDelete
  3. assalammaualaikum tuan tanah dan pembaca

    bhai ron95 tak baik utk kesihatan guna ron97 muhaahhaha

    -PBB-

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja