Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 April 2013

Timbalan KPN Tibai Kerajaan Persekutuan?

Bhai.... cuba lu tengok statement Timbalan KPN yang gua cilok dari Sinar Harian nih... kalu kiter baca kenyataan nih... sohih ianya ditujukan kepada Kerajaan Persekutuan biler mana Perdana Menteri (PM) Najib Razak dan Timbalan Perdana Menteri (TPM) itu hari ader buat benda yang samer di majlis himpunan bulanan kakitangan awam di Putrajaya....

Hehehe... betul bhai... diorang ader ugut kakitangan awam.... memang ader....

Kalu ikut statement nih,..... makanyyer memang sohih lar Kerajaan Persekutuan mengugut kakitangan awam dengan macam-macam lenggok bahasa dan ayat supaya menyokong hanya BN... katanyer hanya BN yang mampu mentadbir... hanya BN yang mampu memerintah... hanya BN yang janjinya ditepati....

Macam haram jer kan... kalu lu tarak percaya... semak balik video masa pelancaran Manifesto BN yang dibuat baru-baru nih... hahaha.... kantoi sudah....


Maknanyer la ... kalu kiter tengok statement nih... nampak macam Timbalan KPN tibai Kerajaan Persekutuan.... hahaha...

1 comment:

  1. Mungkin ditujukan kat TM pasal surat pekeliling yang diedarkan menghalang staff TM dari kepartian..

    Secara indirectnya menibai BN yang telah memBNkan kerajaan Malaysia..

    Kakitangan kerajaan Malaysia ada hak mengundi parti yang diyakini tak kira la BN atau PR atau bebas sekalipun..

    Tapi dah lama sangat memerintah rasa macam Malaysia ni BN yang punya.. Tu banyak rasa syok sendiri dan lupa pada amanah dan tangungjawab..

    Lu tengok 200 lebih Produk satu Malaysia produK TM pun masuk dalam list petronas etc. lol.. takda modal dah.. nasib baik tak masuk sekali prgram tv3 media perima lagi banyak kot jom heboh 1malaysia ka bersamamu 1malaysia.. semua yang ada bubuh1malaysia dikira produk BN tak kira la kerajaan punya ke apa..
    Program kerajaan yang dulu takda 1amalaysia sebab nak jadikan produk BN semua bubuh 1Malaysia.. lol..

    Lawak..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1