Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 April 2013

Gua Terpaksa Undi BN

Bhai.... Mmmmm... Gua terpaksa undi BN kali nih... Semua sebab kerana manifesto "akujanji ditepati" yang ditawarkan BN yang menerujakan... Hebat aaaaa...

Aper-aper pon.... SMS nih memang telah berjaya mempengaruhi gua..... Hahahaha.... Macam haram jer kan.... Hahaha... Oh yer lupa gua nak kasitau lu orang.... Gua ader kat KL la nih... Ader meeting tergempar.... Dan kemungkinan hari mengundi akan jatuh pada 1 Mei 2013..... Hahaha

4 comments:

  1. cam hampeh jer sms tu

    ReplyDelete
  2. Berapa banyak SMS daa..........macam ni semua org akan undi bn bila dpt SMS dari najib.

    Hidup najib, hidup lembu.......

    ReplyDelete
  3. Aku memang jawab BN :) lol..

    Tapi malas la nak jawab sms ni.. buang kredit aje.. :D

    ReplyDelete
  4. hahaha..aku pon kerap gak dpt sms2 ayat skema gampang dr krajaan BN. nway, 1st mei bukan ker hari buruh? kot ye pon buat la hari weekend ker ape ker..ni amik kesempatan atas hari buruh sbb hari tu adalah hari cuti?? and 1st mei pulak hari rabu..tak gitu? pikir jauhh la skettt..hmm..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja