Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 April 2013

PRU13 : Parlimen Pekan

Bhai... Gua cukup teruja biler pada PRU13 kali nih... Mahasiswa mahu bersama dengan Rakyat Marhaen... Gua cukup teruja dan respek... Dan biler gua dapat tau diorang mengumumkan akan bertanding kerusi Parlimen Pekan.... Gua salut kat diorang.... Bagoosh....

Oleh yang demikian... Gua harap aaaa.... Pakatan Rakyat jangan letak calon mereka kat Parlimen Pekan... Sebab dengar citer... PKR/PR khabarnya akan letak Fariz Musa sebagai calon PR di kerusi Parlimen Pekan...

Jika ini berlaku.. Tak best la bhai... aper salah nyer kalu Pakatan Rakyat jangan letak calon di Parlimen Pekan.. Tapi sokong sepenuhnya usaha Mahasiswa GM13 untuk sergah dan kasi kamjat samer Najib Razak di Parlimen Pekan...

Gua konpiden... Dengan sokongan golongan muda... insyaAllah Najib Razak bakal kalah di Parlimen Pekan... Bukan tak pernah Najib Razak cuma menang dengan kelebihan 260 undi jer... Memang sebenarnya kerusi Pekan boleh menjadi kerusi maut untuk Najib Razak walaupun kawasan Parlimen Pekan nih dah siap ditambah dengan beberapa kes tentera termasuk yang terbaru kem askar Wataniah berhampiran Tg Agas dalam Parlimen Pekan....

Hahaha... Aper pon... Gua cukup berharap agar PR jangan kacau daun dengan letakkan calon di kerusi Parlimen Pekan nih dan tolong bagi peluang dan sokongan kepada calon GM13 nih....

Sebab utamanya... Rakyat dan pengundi tak mahu undi terpecah 3 di Parlimen Pekan... Dan rakyat serta pengundi bersedia untuk pertama kalinya mengundi Mahasiswa GM13 atas usaha untuk menamatkan penguasaan UMNO/BN pada PRU13...

PS : Kami bukanlah sokong sepenuhnya PR tapi kami memang benci BN... Ader paham ka????

UPDATE 11.18am : Berita panas akan menyusul sekitar pukul 2 petang berkaitan dengan peluang PAS di Kelantan. Nantikannya.

1 comment:

  1. Gua sokong, kalau Mahasiswa
    dah siap ada gerakan pembaharuan nih patut bagi laluan
    dan sokongan...
    Lagi pon Najib relaks sangat
    kat Pekan, setakat PR sergah
    dah tak bagi kejutan maut
    kat dia...
    Cer mahasiswa kasi gegar C4 sekali...
    Kalah menang tak kira la...
    nanti join PROPAKATAN RAKYAT,
    kira macam PR junior gitu...
    Kahkahkah!!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1