Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 April 2013

Jangan Tepuk Tangan Dulu

Bhai.... Nih gua nak nasihatkan semua penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat..... relaks... jangan tepuk tangan dulu.... skrang nih banyak pihak dalam BN (UMNO, MIC dan MCA) sedang berperang sesama sendiri... bergaduh sesama sendiri pasai kerusi... pasai calon... pasai peluang... hahaha.... tapi kiter jangan tepuk tangan dulu...

Tugas kiter aderlah kasi curah petrol samer geng-geng dalam BN nih... supaya diorang sampai ke hari mengundi akan bergaduh sakan... biar ramai dari geng diorang bergaduh dan beramuk nak jawatan dan kerusi.... kiter kasi bakar semangat diorang....  kiter kasi lagakan... hahaha

Sebab inilah cara terbaek untuk kiter dapat hasil yang bermutu tinggi.... hahaha... hasil menuju Putrajaya.... hahaha... jadi kasi bakar la semangat diorang nih... dan jangan pulak kiter cepat-cepat rasa seronok dan tepuk tangan dulu.... relaks.... sabar...

BN nih memang dari dulu lagi kalu bab senarai calon memang diorang akan bergaduh bergolok berparang... itu dah standard diorang... ISO 9002 .... hahaha.... standard SIRIM tue... terbaek kalu kiter kasi panaskan suasana... hahaha.... kalu boleh sesiapa yang mana ader gambar dan video pengamukkan ahli dan penyokong BN dimerata tempat pasai isu calon nih... kasi panaskan la kat media sosial....

Inilah cara terbaek untuk menang.... hahahaa....

(err... sori aaa... takkan ini pon dikira menghasut kot.... hahaha)

Kredit Gambar : Blogger Jalan Pulang


7 comments:

  1. Ha ha ha..

    Bhai..Duit Belum Sampai lagi la Bro...

    Kalu dah Sampai, macam lembu kenyang puak-puak tu...Diam aje...

    Lagi kuat, gebeng lagi banyak mashuk..ha ha ha...ko tengok lepas penamaan calon..semua kaki gebeng sudah senyap pasal perut kenyang ...ha ha ha.

    ReplyDelete
  2. aku suka tgk/layan berita geng umno/bn gaduh sesama sendiri..pasal apa..

    nanti blh tau byk cerita/berita rahsia yg dipecahkan.BN..teruskan bergaduh tu.hihi

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Rasernyer masa PRU12 dulu takle teruk camni. Apapun, kita tolong tambah minyak dan kayu api jer le. Kalau guna gas, kita tambah gasnyer.

    ReplyDelete
  4. Bhai Carlos...
    Diorang berebut gula-gula lar... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Yup... sudah semestinyer... hahaha..

    Bhai Gen-Y...
    Hahaha... memang itu yang kiter semua tunggu.... hahaha

    DeeDee Yong...
    Yeah... gua supply mancis dan lighter lar... hahaha

    ReplyDelete
  5. Mereka bergaduh sebab tak jadi calon tetapi puak ni bila kena suap sampai kenyang terus senyap. Penyokong melayu totok mereka tetap akan undi umno/bn.

    Kita sama2 berdoa mereka terus berpecah belah sehingga hari mengundi, amin................ABU

    ReplyDelete
  6. Mungkinkah ini sabotaj agen2 PR? hohoho.. BN pun ada agen dalaM PR jaga-jaga...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja