Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 April 2013

Siapa Calon PR Tetapi Ahli BN?

Bhai... gua berani jamin... mesti ramai yang tidak tahu adernyer perkara semacam nih... Hahaha... Kalu lu ingat ader calon BN yang ahli PAS..... jangan plak buat tak percaya kalu memang ader calon PR yang memang ahli BN...

Sebelum PRU10 pada 1999 .... ada usaha daripada satu unit dalam Barisan Nasional yang telah berbincang dan merumuskan satu strategi jangka panjang bagi BN mengekalkan kuasa mereka diperingkat pusat. Beberapa kertas cadangan telah dibuat... dan salah satu daripada kertas cadangan tue ader menceritakan perlunya diujudkan "mole" dalam parti pembangkang utama seperti PAS dan Keadilan Nasional...

Dalam kertas cadangan tue juga ader ditekankan perlunya diletakkan "mole" dalam DAP... tetapi disebabkan susah sangat nak cari calon yang sesuai.. maka terpaksa lah beberapa cubaan dilakukan untuk brainwash ahli DAP yang berbangsa Melayu...

Dalam PAS pula... amat mudah untuk BN mendapatkan "mole" yang dibuat dengan dua cara. Cara pertamanya dengan menghantar masuk beberapa orang dan tokoh menjadi ahli PAS... dan cara kedua ialah dengan cara memujuk beberapa ahli PAS yang diketahui kuat sentimen kemelayuannya.

Bagi Keadilan Nasional pada masa tue..... tak perlu susah-susah nak cari calon.. memang ramai dikalangan ahli Keadilan Nasional yang sebenarnya menawarkan diri untuk menjadi "mole" demi untuk memastikan kelangsungan UMNO/BN dan Melayu...

Indoktrinasi nih berlaku tanpa disedari oleh ramai ahli dan penyokong parti yang terlibat. Dengan bantuan beberapa agensi kerajaan seperti anggota cawangan E... "Ops Susup" nih telah dapat berjalan dengan lancar.... Malah boleh dikatakan inilah satu koordinasi terbaik yang pernah dilakukan oleh cawangan E selepas era darurat dan perang dingin.

Jadi.... jangan la lu orang terkejut kalu ader calon PR tetapi ahli BN... dan biler sampai masanyer nanti.. sama ader diorang akan melompat atau diorang akan memporak-perandakan PR selepas PR disahkan menang pada PRU13... Ini pernah berlaku (sori gua takleh nak kasitau dilokasi mana pada tahun berapa).... dan akan jugak berlaku kali nih pada PRU13...

So.. jangan terkejut badak aaa....  hahaha

5 comments:

  1. lu ni sembang la der. lu law nk cite sorok2 nk kasi suspen n misteri, lu sembang dgn makcik2 ngumpat tempat lu la. lu punya info x mmbantu PR nk mng. g balik la!

    ReplyDelete
  2. alo bhai.lu terus terang je la..senang org nak hambat org2 camni..tak payah nak simpan2 la der...ape daa..

    ReplyDelete
  3. hahaha...

    eh bhai, dia sudah dtg.. bwak geng la kasi sembur dekat lu satu kali.. hahaha

    dalam bn pun ada jgk ejen pkr 008, tu zul nordin tu. kasi provoke kaw2 nye, undi sume gi PR! tak gitu?
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. Salam C++

    Berterus terang jerlah...tak payah kias-kias!

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha.... awat panas nih bhai/deedee ... takkan pasai skrang nih kurang hujan kot.... hahaha

    Bhai ABU...
    Kalu gua cakap terang karang.. ader yang kata petnah... hahaha... susah bhai...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Yahoo... hahaha... memang dah agak dah... kureng 24 jam... hahaha... Zulkifli Nordin tue dier tak tau yang dier dipergunakan.. hahaha

    DeeDee Yong...
    Cakap karang marah plak ramai orang ... nanti siap tuduh gua petnah... hahaha... aper pon.. kalu Yong slalu baca artikel kat blog gua nih... mesti dah boleh baca dah saper yang gua maksudkan... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja