Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 April 2013

PAS Bakal Kalah Di Kelantan

Bhai.... Sori lambat skit update... Tetiba jer line 3G out... dan notebook gua buat lawak bengong.... Hahaha... Maybe pasai gua tak bayar bil tepon lagi kot.... Hahaha... Hampeh..

Okeh... Nih gua nak dedahkan satu daripada beberapa kes kejadian yang disalorkan kepada gua oleh rakan... Sori... Emel gua dah tabley masok... Password lupa... Nanti la gua buat recovery biler free ...

Gua dah cek dah maklumat nih... Dan ianya sohih... Peluanh PAS di Kelantan untuk PRU13 nih memang tipis.. Semua pasai perangai konfiden menang yang dah melanda kat ahli dan pimpinan PAS kat sana... Ini maklumat dari akar umbi yang dikolek oleh kengkawan gua...

Contoh terbaek lu orang boleh tengok gambar kat bawah nih... Hahaha... Markaz Utama pon boleh tutup tak beroperasi ... Lawak betul lar... Siang hari plak tue... Biler kengkawan gua tanya sana sini... Diorang cakap memang harinih Sabtu... Jadi Markaz cuti..

Bodoh aper dalam keadaan nak perang camnie boleh lagi sempat cuti... Takmo nak menang ker... Kalu kat Kemaman itu hari pejabat tutup pasai semua nak balik rumah malam jumaat nak bersenggama... Nih kat Kelaboran nih aper plak alasan... Sabtu hari cuti yer... Bodoh betul lar...

Itu baru kat Kelaboran... Gua dimaklumkan ader tiga empat lagi lokasi yang cam haram nih.... Opis tak bukak... Alasan macam-macam.... Walhal puak UMNO/BN skrang nih sedang menggila beroperasi...

PAS terlebih konpiden nih persal... Dah rasa hebat sangat ker... Dulu sejarah dah citer pasai kes over confident nih... Sirah Nabi... Citer tentang perang Uhud... Confident menang punya pasai... Dan kejar harta ghanimah.. Last-last kalah.... Padan muka...

So... Pengajaran pada zaman Nabi dah ader... Tapi puak-puak yang berjubah dan bersarban tebal nih takmo nak amik pengajaran...

Kalu ikut banner kat depan opis nih... Dier kata esok 7 hb bau nak buat pelancaran ... Parlimen dah bubar beberapa hari dah... Tapi PAS Kelaboran nih buat relaks jer.... Patut Nik Aziz kasi marah sama diorang nih...

Atau diorang nih memang nak bagi UMNO/BN menang mudah kot... Cam haram jer kan...

9 comments:

  1. muzium padi gunung kheyangApril 6, 2013 at 6:11 PM

    tak baik bersangka buruk.
    biarkan mereka buat kerja.
    kalah menang bukan kita yang atur!

    ReplyDelete
  2. kalau tak silap, banyak kenduri. semua petugas tak free. apa2 pun, teguran ni amat baik.

    ReplyDelete
  3. pak muzium,

    bukan nak bersangka buruk, masalahnya tang bila diorang wat keje kalau waktu siang pun opis ttup pintu? tak tau la pulak kalau diorang tidur siang, kerja keras belah malam...

    bhai, lu try tangkap gambar belah malam plak. maybe meriah la kot.

    ReplyDelete
  4. Kenapa kita nak berburuk sangka, kalah menang ketentuan Allah SWT. SPR nak istihar hari penamaan calon dan hari mengundi pun Rabu ini. Semua media massa terutama tv siang malam mengasak pembangkang tanpa henti. Jika pembangkang nak menjerit keseluruh bandar, pekan, taman dan kampung setiap hari pun tak larat.

    Sudah 2 tahun pembangkang berceramah menentang fitnah umno/bn. Tetapi kenyataannya bila diistiharkan parlimen bubar kebanyakan rakyat bersorak seolah-olah menyambut raya. Rakyat dah terlalu bosan dgn permainan umno/bn. Pasang bendera,bena,papan iklan kena sabotaj jika terlalu awal.

    Semoga kemenangan PR akan menjadi kenyataan, InsyaAllah.

    ReplyDelete
  5. bhai,

    ni xde kna mngena ngan lu nye tajuk artikel, cuma nk mntak lu ulas sket link kat bwah.agak menarik and intrigue.maybe lu pon terlibat sama? :)

    http://kingofgoblok.blogspot.com/2013/04/the-big-secret-of-tingkat-2-blog-b4.html

    ReplyDelete
  6. muzium padi..gua setuju dgn lu. Kalah menang bkn kita atur. So kalah nnt jgn nak bising pasal undi pos la, pengundi hantu la, pilihanraya x adil la bla bla bla....mcm terengganu...over confident last2 kantoi...mula bising pasal tipu undi bla bla bla

    ReplyDelete
  7. Kan gua cakap sama lu dulu, "Biar la Klate kalah kali ni, asalkan kita leh pegang Pusat pulak! " Tukar tukar la pulak..sama-2 merasa... hehe..betui ni maklumat dalam punya...from ITK ! haha


    ReplyDelete
  8. setuju dengan pak muzium dan abu amir, kalah menang Allah tentukan..lg pun dah 23 tahun kita perintah.. bagi laa puak2 umno pulok.. biar rakyat kelate try sekali rasa perubahan .. bo la weii.. jom pakat TUKAR!!..

    ReplyDelete
  9. Betul btol btoi butol

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja