Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 May 2016

Voter Sentimen Ratio (VSR) Update - Sg Besar / Kuala Kangsar

Bhai/DeeDee semua...

VSR (Until 2 PM 27th May 2016)

By Election Sg Besar

BN : 48%
PAS : 29%
AMANAH : 15%
PKR : 8 %

By Election Kuala Kangsar

BN : 48%
PAS : 30%
AMANAH : 17%
PKR : 5%

DAP were not running this by election

8 comments:

  1. adakah sempat kita melakukan ibadah puasa tahun ini ?
    kalau semapt adakah puasa kita maseh sama macam tahun lepas
    cerita prk ini sampingan saja
    10 x pru pun jangan harap nak berubah
    kecuali Allah timpakan musibah besar besaran sampai
    ramai rakyat nak menyampah betooi dengan omno bn
    sementara tu kita pakat cerita lah selagi mampu becerita
    dan kiat jangan lupa tujuan kita dijadikan oleh Allah
    diatas muka bumi milikNya.

    ReplyDelete
  2. Tuan, blh saya tahu apa parameter VSR ni? minat nak tahu apa yg dimonitor utk tentukan VSR-yazid shah alam

    ReplyDelete
  3. Siapa yg ikhlas nak tumbangkan regim. Keliru

    ReplyDelete
  4. pencerahan.....https://www.youtube.com/watch?v=v5nY8vzE8BQ

    ReplyDelete
  5. Assalam bro
    Mana menhilang laporan VSR terkini!?
    Tqvm!

    ReplyDelete
  6. Tuan Blog...Malaysia tgh panas ni..mana artikel2 yang bernas tuan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja