Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 May 2016

Untungnya Menjual Agama

Bhai/DeeDee semua...

Tengok ni... Hebatkan puak-puak penjual agama .... Yang menjual demi dapatkan daki dunia ja... Huhu... Air sunnah la.. kismis sunnah la... Ayam sunnah la... Segala macam benda dijual... Atas nama agama...

Cilakak... Macam siot ja...


6 comments:

  1. Kalau nak larisksn produk, tingkatkanlah kualiti produk, bukan dgn jampi ayat Quran, tabur air zamzam.
    Taburlah air zamzam byk mana pun, kalau mknn tu xsedap, tetaplsh xsedap. Kalau anak spesies pemalas blajar, tetsplah fail periksa walau mkn 'mknn sunnah'.

    By the way, menarik kartun lukisan kartunis bijan (aku dulu kaki baca majalah ujang).Sekarang ksrtunis bijan kerja APA sekrg sejak majalsh ujang Dan APO dah bungkus?

    ReplyDelete
  2. Hai sekalian manusia, makanlah yang halal lagi baik dari apa yang terdapat di bumi, dan janganlah kamu mengikuti langkah-langkah setan; karena sesungguhnya setan itu adalah musuh yang nyata bagimu.

    ayat ayat Allah untuk dipelajari dibaca dipahami di amalkan dalam hidup sebelum Allah perintahkan malaikat cabut nyawa manusia

    kalau nak baca pun tak payah lah nak bagi tahu bukan orang tahu
    kalau baca pun tapi masak cincai sapa mau makan
    kalau tukang jual tak jaga kebersihan tempat n diri ni pun satu penyakit lagi tambah pulak rokokk ditangan dimulut
    kalau nak menjual berlajarlah ilmu berniaga
    selamat menjual selamat berebut tapak jualan bulan romadhon
    bab pi surau masjid tak pulak dengar ada kes berebut rebut
    manusia n dunya yang sat saja

    ReplyDelete
  3. Orang Melayu ni bangangnya tak boleh habis sampai kiamat. Sudahla bodoh tak nak mengaji pulak. Senang sangat dikelentong. Tak pandai berfikir langsung atau memang sengal atau pun masuk air. Ramai sahabat Rasulillah s.a.w. berniaga tetapi tidak pula kita dengar benda yang pelik-pelik. Satu hari nanti ada yang makan sate tikus sawah sebab yang jual tu pakai kopiah.

    ReplyDelete
  4. kalau ayam ini dibeli cina kafir dan dimasak campur babi atau dihidang bersama babi, amacam?!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau cina tu beli banyak, untunglah orang yang jual tu. KAH KAH KAH

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja