Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 April 2016

Kesian Mamat Ni Stress...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... Gua tengok pun rasa kesian.. Kesian sungguh la kat mamat ni ... dier stress gamaknyer... Ke malam tadi bini dier halau tido luar kot... tue yang pasai stress macam bangang nih... Hahaha... Lawak lar... memang lawak..

Aper nak jadi la... dok salahkan kaum Cina dan India yang dah jadi warganegara... konon negara Malaysia ni Negara Islam la konon.... Hahaha... mabuk Fil Kudha ker aper dier nih.... Cukup la Hadi Awang jer yang mabuk Fil Kudha.... lu jangan la wala' sangat sampai nak ikut sama mabuk... Hahaha...

Malaysia ni Negara Sekular la... Negara Sekular yang menyamar konon membawa imej Islamik.... Hahaha.... Tapi sistem dan undang-undang serta Perlembagaan semua sekular.... Hahaha... itu pon tak paham lagi ka??? Kesian... otak takder.... mungkin dia Zombie kot... sebab otak takder..... Hahaha...

Cina dan India tu dapat jadi warganegara sebab kebodohan Sultan-Sultan dan Raja-Raja Melayu la.... yang dok sign decree untuk benarkan Jus Soli berlaku.... Jadi kalo lu nak marah aper-aper... pi marah, berak atau kencing kat kubur Sultan dan Raja-Raja Melayu yang sign Jus Soli tu... Kalau berani la.... Takder akai kot... Huhu

Aper yang gua cakapkan tu aderlah fakta sejarah... sejarah tak tipu... so jangan la stress macam ni... kesian gua tengok...

Lagi satu.... wei bhai... bukak la plastik cover headrest kerusi kereta lu tu... Nampak sangat mentaliti kampung.... Hahaha.... Ker kereta baru beli... Hahaha... Lawak la....

2 comments:

  1. jangan lupa sejarah tanah air kita bagi tau anak cucu dulu tm kita punya lepas britis mai abeh bekecai
    sebab nak senang medeka tepedaya
    inilah bahananya yang sedang kita tanggung
    jangan terus tepedaya
    lani nama nama kondo taman bangunan perniagaan syarikat perniagaan
    abeh pakai nama bahasa penjajah apa dah jadi ni oi
    tak perasan kah kita macam ada satu usaha halus untuk tenggelamkan bahasa melayu
    mana pi puak yang selalu laungkan malayu malayu
    awas anak cucu kita

    ReplyDelete
  2. Nak cakap pasal kebodohan bangsa Melayu ni banyak sangat. Namun kebodohan Melayu yang pertama dan utama ialah yang bodoh ramai-ramai pakat 'bunuh' Melayu yang cerdik. Lepas itu ambik Melayu yang paling bodoh jadi pemerintah. Yang bodoh jadi pemerintah ni hanya cerdik dalam menipu sahaja. Bodoh kedua orang Melayu ialah sentiasa menyalahkan bangsa lain tentang semua kesulitan yang dihadapi. Tak pernah melihat kekalutan diri sendiri dan tidak pernah langsung melihat perkara-perkara positif yang ada dalam satu-satu masaalah. Kebodohan lain tu banyak lagi. Lu orang sendiri fikirla itu pun kalau boleh berfikir.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja