Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 April 2016

Maaf, Sekadar Bertanya

Bhai/DeeDee semua...

Gua sekadar nak bertanya jer ni.. Jangan mare aaa... Cuma nak tau la... Siapa sebenarnya Presiden PKR la ni.. Wan Azizah ker Azmin Ali?

Sebab aper gua tanya... sebab nampak sangat Azmin Ali yang lebih naik tocang... Wan Azizah pulak macam tak tau mender jer... Biar betul lar ni?

Aper nak jadi la ngan PKR....

Oh yer.. satu lagi.... Biler pimpinan DAP, PKR, PAS dan AMANAH nih nak umumkan pengisytiharan harta masing-masing... PRU14 dah dekat dah pun... tak lama mana lagi... Kalu depa yang dikatakan telus pun tak berani nak telus ... aper barang UMNO./BN pun nak telus....

Boleh blah la wei...

**** Kata 8 April Hadi Awang nak bentang hudud kat Parlimen.... 8 April tahun biler aaa... Hahaha .... sembang kencing 1Walaun boleh la.... Hahaha

2 comments:

  1. Bila Hadi Awang kata Wan Azizah tak layak, korang marah. Sekarang dah terbukti.

    ReplyDelete
  2. hadi kata kak wan tak layak jadi mb.

    tp hadi sendiri tak ada tel*r nak jadi ketua pembangkang!

    atau hadi tak tau jwtn ketua pembangkang ada elaun khas???

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja