Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 March 2016

Najib Razak : Kita Perlu Ambil Tindakan Tegas

Putarjaya : 23 Mac 2016

Najib Razak bertegas mahu PDRM menyiasat kes salahguna dana awam sebanyak RM100 juta dengan segera untuk memberikan keyakinan kepada rakyat berkenaan tadbir urus perkhidmatan awam. 

Ini kerana tindakan menyalahgunakan kuasa dalam pengurusan dana awam sepatutnya tidak berlaku. Beliau mahukan kerajaan pimpinannya bersih dari persepsi negatif rakyat.

Jika ada kakitangan awam yang mahu menyalahgunakan kuasa mereka terhadap mana-mana dana awam maka eloklah mencontohi tindakan yang Perdana Menteri lakukan iaitu dengan mengambil lebih dari RM100 juta.

"Kalau hendak salahguna dana awam pun lebih baik ambil lagi banyak. Jangan ambil sedikit, buat penat sahaja" ujar Najib Razak merujuk kepada tindakan Perdana Menteri menerima "derma" sebanyak RM2.6 bilion masuk kedalam akaun peribadinya.

"Itu lebih berbaloi" kata Najib Razak sambil tersengeh-sengeh ala kerang busuk ditengah-tengah kesibukan bulatan depan Masjid Putarjaya dengan ditemani oleh isterinya Rosemah Al Mansoor.

Peniaga batu cincin dari Sulawesi ini cukup terkenal dengan penjualan cincin tikam yang bernilai 24 juta Rupiah dikalangan pekerja pendatang tanpa ijin Indonesia

(C) 2016 NONAMA NEWS NETWORK - NNN

4 comments:

  1. dah banyak sangat calar nak digilap pun dah suusah
    tukar baru saja

    ReplyDelete
  2. kamu menyangak harta negara berbilion bilion ringgit dan kini kamu nak suruh siasat.rasa nak terpanjut air mani aku ni kemuka rosmah najib hoi.pengkhianat mcam kamu eluk sangat kalau ada is eluk kamu dibom.gampang punya najib

    ReplyDelete
  3. yeahhh...gerakan jatuhkan Kayjay dah bermula kembali....habislah kayjay kena bolen macam member dia dulu...kah kah kah..

    depa ingat kayjay jatuh anak papa ada harapan jadi piyem...kah kah kah...kalau ikut generation stage, ada sorang lain yg turut bakal diberikan laluan oleh pokjib...kah kah kah..so jatuhkan kayjay semata takkan cerahkan laluan anak papa...kah kah kah..

    aku dah Nampak sorang...so harap pokjib carik lagi beberapa orang dari generasi itu yang mampu ambik alih kepimpinan bila beliau dah turun nanti..

    aymy8888

    ReplyDelete
  4. Amanah, PAS, PKR dan DAP tidak mempunyai dasar yang jelas terhadap pendudukan tentera dan maritim Republik Rakyat China di lokasi-lokasi milik Malaysia di Laut China Selatan. Tiada nota bantahan dan demonstrasi yang dilakukan berkenaan isu tersebut. Apakah Amanah, PAS, PKR dan DAP sebenarnya proksi Republik Rakyat China di negara ini yang mana perairan Malaysia akan bertukar milik kepada Republik Rakyat China sebaik sahaja mereka menjadi kerajaan? Sama-samalah kita fikirkan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja