Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 March 2016

Bersedialah Untuk Kena Kencing Lagi

Bhai/DeeDee semua...

Mahathir Mohamed memang kaki propa.. memang kaki gimik... memang kaki kencing.... Dalam ruang lingkup politik Malaysia rasanya semua pernah kena kencing dengan Mahathir Mohamed....

Tunku Abdul Rahman dah pernah kena... Tun Razak dah pernah kena gak... Tun Dr Ismail pun ader la kena kencing skit.... Tengku Razaleigh dah cukup banyak kali kena kencing... hahaha... Musa Hitam pernah... Ghaffar Baba pernah... Anwar Ibrahim pernah... Abdullah Ahmad Badawi pernah...

Najib Razak pun pernah kena kencing...

Itu lu belum kira berapa baldi kencing yang telah dicurahkan kena kepada pihak pembangkang.... Hahaha...

Tapi kali nih.... macam mana la boleh lagi ader yang nak terpedaya... nak kena kencing tahap Maharaja.... bersedialah kena kencing lagi wei... Yang bodoh pergi kononnya nak sokong Mahathir Mohamed tu aper hal... bodoh ker aper....

Kata terra politik...  tapi boleh bodoh lagi nak kena kencing berkali-kali.... Wei.. hancing la

Hahaha.... bodoh nak mampus... Padan muka lu orang la kena kencing... yang pasti gua susah la Mahathir Mohamed nih nak kencing.... Pigidah...

Ader paham ka????

3 comments:

  1. bersedialah wahai para penunggu untuk ditipu lagi
    oleh matde
    dia memang suka omno

    ReplyDelete
  2. Yg tak pernah kena kencing ialah tuang presideng dgn walaunts sebab berpolitik secara batang mengikut hukum siku, pale lutut

    ReplyDelete
  3. betul tu. mahathir kaki kencing. masalahnya najib razak kaki berak.1 malaysia termasuk dng ko anak beranak dia beraknya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja