Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 February 2016

Early Edition

Bhai/DeeDee semua...

Ada orang gelak bila gua bawak keluar cerita "masa depan" ... Tapi gelak mereka itu serta merta jadik kamjat biler aper yang gua ceritakan tu jadik kenyataan keesokannya...

Macam selalu gua kata... Dalam banyak hal berkaitan politik di Malaysia, Agensi punya perkiraan jarang tersasar... Biasanya hampir tepat atau betul-betul tepat...

Ader kawan-kawan kata Agensi selalu dapat akhbar "Early Edition".... Macam dalam siri TV yang bertajuk sama... Hahaha...

Tapi sebenarny taklah dapat akhbar "Early Edition" tue... Kalau dapat sure gua dan bebudak lain akan tikam nombor ekor Magnum ENE atau Sport Toto.. Hahaha... Sure kaya punya..

By the way, 3 minggu lepas gua ada bagi sesi taklimat berkenaan politik Malaysia ......  Aper yang gua bagitau masa tu dah jadi hari ni... Dan akan terjadi lagi turutan dari perkara itu pada masa yang terdekat..

Jadi maklumat dah disampaikan... Sama ada nak guna aau tidak tu nasiblah... Hahaha.

ROS (pendaftar pertubuhan) pun dah sedia maklum perkara ini dan dokumentasinya telah lama dibuat.

3 comments:

  1. yang pasti rakyat negara ni belum cukup celik politik
    maseh boleh di ayun ayun telog
    kalau kat negara luar dah lama dah telungkup puak haprak tu
    keberanian untuk berubah tak mendesak
    boleh diumpan umpan
    elok bagi depa rasa terok lagi sampai nak makan pun susah
    itu jam baru tau mungkin 100 tahun lagi
    kita pun ramai dah tak kelihatan didunia lagi masa tu

    ReplyDelete
  2. Apa yg dh jd hari ni bro? Mahatir kuar umno ke?

    ReplyDelete
  3. let me guest...hang target matde keluaq parti dann dia bersama koncu2 nya akan buat parti baru..sama mcm kes nuar dulu..tapi hang bajet matde punya parti baru takkan dapat sokongan mcm nuar punya parti..sebab matde dah tak relevan dalam ruang lingkup politik semasa...kan kan kan...kalau betul hang belanja aku mee udang besaq nallaaaa punya nooo...kah kah kah...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja