Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 February 2016

Kurang 24 Jam Tembelang Zahid Hamidi Terbongkar

Bhai/DeeDee semua...

Dalam dunia tanpa sempadan ni... Begitu mudah dan pantasnya berita merebak.. Sehinggakan ianya bergerak tanpa sempadan dan tanpa sekatan... Hahaha.. Yang pasti Zahid Hamidi sudah terkantoi... Sudah kena main...

Dier ingat dier nak mainkan 1Malaysia bab pekerja warga Bangladesh yang seramai 1.5 juta nih... Tapi... Hehehe... Dia pulak yang kena main... Hahaha... Padan muka dier... Padan muka... Hahaha


4 comments:

  1. sebusuk2 ketiak bangla hati mereka tetap wangi tidak menipu bangsa sendiri... sewangi2 ketiak zahid, busuk lagi hati zahid menipu rakyat sendiri

    ReplyDelete
  2. inilah org yg tiada iman sedikit pun...

    tipu satu org pun tak tertanggung azab. apatah lg tipu berjuta2 org...!

    ReplyDelete
  3. ini orang dulu ada kena tahan beberapa hari dengar cerita ada jugak kena tendang tak tahan ujian cepat mengalah tunduk dengan matde
    terus jadi menteri
    bukan sifat pejuang tapi bersifat petualang tengok mana ada peluang
    nasib anwar dapat orang macam ni
    pejuang bukan calang orang boleh jadi sebut boleh la

    ReplyDelete
  4. Siap bawa anak pompuan sekali utk sokong dia....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja