Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 February 2016

Apa Nak Jadilah Dengan Malaysia Ni

Bhai/DeeDee semua...

Dulu gua selalu cakap kat kengkawan dan anak bini... Biler nampak orang pakai jubah berlengan pendek jalur-jalur warna ya.... Gua cakap ini fesyen Arab/Yahudi mabuk pun depa ingat konon sunnah la sangat,.. Hahaha.. Betul ... Baju jenis design macam tue biasa Arab atau Yahudi mabuk ja yang biasa pakai...

La nih fesyen jubah bangang sendat macam ini pulak masuk jadi trend kat Malaysia... Memang bangang kalo ader yang kata ini pakaian Sunnah.... Bodoh nak mampus la...

Pakaian kalau menggiurkan perempuan atau lelaki lain sudah dikira haram. Tambah lagi yang sengaja menonjolkan ke"sado"an .... Ader beza pakaian sunnah dengan pakaian jahiliyah.... Itu kalu faham la.. Hahaha



Bukankah sudah jadi bahan troll dan lawak... Memalukanlah.


4 comments:

  1. Ketahuilah, bahwa sesungguhnya kehidupan dunia itu hanyalah permainan dan suatu yang melalaikan, perhiasan dan bermegah-megah antara kamu serta berbangga-bangga tentang banyaknya harta dan anak, seperti hujan yang tanam-tanamannya mengagumkan para petani; kemudian tanaman itu menjadi kering dan kamu lihat warnanya kuning kemudian menjadi hancur. Dan di akhirat (nanti) ada azab yang keras dan ampunan dari Allah serta keridaan-Nya. Dan kehidupan dunia ini tidak lain hanyalah kesenangan yang menipu.

    tempat longgokan bahan idea perosak Islam
    maka jagalah diri n ahli keluarga masing masing dari tertipu
    dengan godaan dunia yang sementara saja
    didunia bukan main do'a jauhi dari iblis jangan sampai diakhirat nanti kita bersama iblis dalam neraka
    ingat iblis ada pengalaman lebih 60 tahun untuk pelingkup manusia sejak dari Nabi Adam lagi
    aduhai celakalah dikala itu

    ReplyDelete
  2. baju unisex ni. baguih la... laki bini boleh pakai, kongsi2...

    apa2 pun tahniah kpd org johor yg pecat muhyiddin...

    ReplyDelete
  3. Adakah ini boleh dikatakan sebagai ''lelaki yang berpakaian wanita''. Dah macam pakai skirt aje aku tengok. Jika benar, terimalah laknat Allah nanti.

    ReplyDelete
  4. Totok umno pmakan dedak bangang masih ramai kt johor..btahun2 kne tipu pon masih pcaya..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja