Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 February 2016

Inilah Analisis Paling Lawak

Bhai/DeeDee semua...

Pagi-pagi buta tadi gua dah dapat maklumat ni.... Viral dibuat oleh puak PAS... Para walaun sedang jaja cerita ni... Sedang jaja analisa ini.... Inilah analisis paling lawak... Hahaha

Hahaha.. Lawak siot.... Ntah mana depa boleh kata ramai yang akan sokong PAS masa Apru14 nanti... Hahaha... Lawak siot.... Agaknya depa kira sekali semua budak-budak yang belajar di PASTI kot... Hahaha.. Kalau campur bebudak PASTI memang la lebih dari cukup...

Hahaha... Tapi budak-budak PASTI tu bersunat pun belum macam mana nak mengundi... Hahaha... Nampak sangat la bangangnya.... Hahaha


3 comments:

  1. Aku pun boleh buat analisa tanpa sebarang kajian mahupun fakta! kajian aku bahawa terdapat 30 juta rakyat Mesia sekarang ni dan 60 % adalah melayu dan Islam iaitu 18,000,000. Maka masa PRU14 nanti semua pengundi melayu dan islam akan mengundi PAS sebab PAS satu2nya parti Islam dan PAS aje parti Islam yang sebenar atas dasar Tuang Presideng PAS yang kuar fatwa. Maka PRU14 nanti PASlah yang akan menjadi kerajaan sebab semua orang melayu yang islam akan undi PAS!

    Inilah analisa aku yang sama je tarafnya dengan analisa yang sedang diwar2kan oleh walaunta2 PAS. Dua2 analisa tu nilainya seperti sekeping tahi lembu yang dok ada kat atas jalan kat kampung aku ni. Yang minat dan suka kat tahi tu hanyalah ulat2 tahi yang kerjanya bergelumang dengan tahi. End of analysis!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. biarlah dia.. yang mu dengki ni kenapa?

    ReplyDelete
  3. analisa syok sendiri dari parti yang tinggal nyawa2 ikan. muakaka...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja