Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 February 2016

Mahathir Mohamed Sudah Keluar UMNO?

Bhai/DeeDee semua...

Mahathir Mohamed nih satu la... Dier ingat pengaruh dier masih kuat lagi ker... Wei Mahathir Mohamed,.... Lu patut sudah tahu... Zaman sekarang bukan zaman macam lu handle dulu... Zaman sekarang zaman Rosmah Mansor... Zaman sekarang bukan zaman sogok duit....

Tapi...

Tapi zaman sekarang aderlah zaman C4... zaman tong dan simen... zaman tembak curi.... zaman gengster.... Tau dak...

Lu ingat ramai ka yang nak bekap lu dan anak lu... wei... diorang sumer takut la... tulur sudah kedalam... tulur sudah kena picit... tulur sudah kena ramas.... Hahaha.... Itu baru kena sikit ja penangan Hantu Kopek.... belum yang lebih ekstrem lagi...

Ader paham ka???

Biler Mahathir Mohamed nih nak keluar UMNO? Sudah keluar UMNO ke?? Hahaha ... Ugutan tu betul ka??? Hahaha... Ke acah-acah pondan je. Haha

Satu lagi.... Janganlah lekeh sangat.... hahaha


4 comments:

  1. dulu pun matde tubuh pati baru omno baru
    ingat matde ingat katakata nya
    makan rasuah macam makan babi
    dikenali juga sebagai mannusia anti rasuah no1 di dunia
    matde tak jumpa jalan pulang lagi kesian mamat ni
    hidup lama pun maseh dilambong ombak dunia

    ReplyDelete
  2. What's goes around, comes around...

    ReplyDelete
  3. Admin betul ke Tun Mahathir berkata nak tubuh parti baru sekiranya Najib tidak letak jawatan? Ke ayat ni nko yg saja2 taip pastu letak kat gambar tun, berhati2 menulis kalu tak betul jadi fitnah plak..

    ReplyDelete
  4. anak dia takdak karisma..nak jadi pemimpin parti mcm mana?? kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja