Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 March 2016

Mari Kita Ketawa

Bhai/DeeDee semua...

Marilah kita ketawa hari ini apa bila melihatkan orang politik yang bebal lagi bodoh sombong tak makan nasihat sedang memberikan tengkuk mereka untuk disembelih..

Hahaha....

Mereka kata mereka dah lama dalam politik... Tapi masih bebal dalam strategi... Mudah sangat kena main... Mudah sangat kena kencing...

Kita gelakkan jer la...

Hahaha

3 comments:

  1. hah hah hah haaaahhh ketawe beso kah kah kaaaahhh. politik matang kononn. politik bodo ada le.. ataupun memang politik tikus. hah haahh.

    ReplyDelete
  2. seperti post fb zulhazmi ...
    "Tidakkah tindakan tersebut jatuh di bawah peruntukkan Seksyen 124B Kanun Keseksaan?
    Seksyen 124B Kanun Keseksaan menyatakan bahawa sesiapa dengan apa cara sekali pun samada secara langsung atau tidak langsung melakukan “aktiviti yang menjejaskan demokrasi berparlimen” jika disabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun.
    Kesalahan melakukan aktiviti yang boleh menjejaskan demokrasi berparlimen ni adalah kesalahan yang tertakluk di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 atau SOSMA."

    mcm tu ka bhai ... kalau seme ditangkap masuk penjara, then bubar parlimen ...
    rakyat juga yg kena ... aduh

    ReplyDelete
  3. Ha haaa...haaaa...kicing boleh verakkk tak boelhhh...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja