Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 March 2016

Mana Mahu Letak Muka

Bhai/DeeDee semua...

Dulu beriya-iya kata sebab putuskan hubungan dengan DAP dalam Pakatan Rakyat pasai DAP tidak bersedia untuk laksanakan hudud..

Tapi...

Tapi la ni dalam nak berpakat dan bergabung dengan IKATAN... Boleh pulak kata Hudud tak sesuai lagi nak dijalankan di Malaysia... Dan dalam konteks sekarang tidak sesuai nak jalankan hudud lagi...

Apa sudah jadi ni? Adakah efek dari Pil Kuda tempohari masih tak habis lagie.... Huh.. Mesti lebih overdose nie... Haha...

Itulah... Layan lagi Pil Kuda... Kan dah mabuk tak ketahuan lebai Al Marangi.. Hahaha.. Mana mahu letak muka ni... Sudah hilanglah kemaluan ni nampaknya... Hahaha

Lawak siot... Hahaha

7 comments:

  1. Umpama sipenjual aiskrim yang membunyikan loceng untuk menarik perhatian pelanggan begitu jugalah PAS menguar2kan "scam hudud" untuk menarik perhatian umat Islam agar melantik mereka jadi ahli politik ynag "hidup mewah" ditanggung rakyat. Sipenjual aiskrim kesana-kesini membunyikan loceng bukan untuk menjual loceng dan begitu jualah PAS berbelit2 lidah kononnya nak "menegakkan hukum Allah" tapi sebenarnya tak dak niat pun nak buat. Maka hukum Allah pun telah dijual oleh2 puak2 suci pakai serban demi mendapatkan dunia dan kemewahannya. Manakan tidak, dapat jadi MP dan ADUN terus hidup mewah dan pencen pun rakyat tanggung. Manafaat kat rakyat tu....boleh tangguhlah, yang penting masyuukk! Rakyat papa ke, tak dak rumah ke, hidup susah pun kena GST ke, apa kisah! Janji MP2 dan ADUN2 Pak Lebai ni hidup mewah dan boleh berbini banyak, betui, no?

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. Khilaf...nak buat lagu mana...buat bodo je la

    ReplyDelete
  3. Kesian..blogger sekular DAPigs dan PAN Imayam meroyan...modal fitnak UG dah basi!!baik korang photostat borang daftar kelab PAN Imayam...kesian...kena kumpul duit bayar hukuman fitnah oleh mat sabun

    ReplyDelete
  4. Yang aku kasehan ada lah para ahli yang masih setia dengan PAS,PIS,PUS. Apa kah kamu tidak mempunyai maruh dan jati diri setelah "PIL KUDA MARANG" mempermain kan kamu dengan bab "HUDUD" dan masih sayang dengan parti tersebut yang sudah tak releven dengan slogan nya?
    Gyna kan lah "GREY MATTER" yang ALLAH anugrah kan dan laku kan lah sesuatu untuk kesucian ISLAM.

    ReplyDelete
  5. Antara tanda-tanda orang kuat mastabasi adalah nyanyuk serta tidak tetap pendirian

    ReplyDelete
  6. sembang dalam kuliah oi cukup semangat
    kalau bulan bintang letak ditangan ku namun berhenti dari jalan Allah tidak sama sekali
    menang atau mati dijalan Allah
    tengok tengok dah jadi macam orang bongok

    ReplyDelete
  7. Mana mahu letak muka? Itu soalan kepada orang yang ada malu atau pun orang yang ada maruah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja