Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 March 2016

Apa Sebenarnya Yang Berlaku Di Turki?

Bhai/DeeDee semua...

Isu di Turki sebenarnya hampir serupa dengan apa yang berlaku di Selatan Thailand... Bagaimana kerja-kerja melaga-lagakan pihak-pihak Turki dan Kurds dilakukan secara berjamaah oleh agam-agen CIA dan MOSSAD....

Bagi kes di Selatan Thailand, pergolakan disana pernah saya ulaskan.. Ianya adalah hasil kerja buat Agensi Risikan Singapura sejak sekian lama hanya semata-mata tidak mahu bermulanya projek Terusan di Segenting Kra yang patinya akan mengganggu gugat ekonomi Singapura..

Bagi kes di Turki, seluruh dunia tahu bahawa Turki mempunyai kekuatan perang yang agak besar dan lengkap. Malah pertahanan udara dan laut Turki juga agak tersusun. Dan dalam babyak situasi, Turki akan berkemungkinan menjadi penggerak uatam bagi keselamatan Tentera Islam di masa akan datang. Malah Turki juga adalah menjadi muka depan bagi Unit Ketenteraan Islam yang hampir ke benua Eropah.

Oleh itu MOSSAD cukup cuak dengan situasi ini malah terpaksa menggunakan kekuatan agensi CIA untuk membuat kacau ganggu dan elemen perang psikologi dengan bantuan orang Kurds. CIA cukup tahun bahawa Kurds mudah dibakar sentimen kenegaraan terutama melibatkan Wilayan Autonomi Kurdistan.

Maka Turki perlu di kucar kacirkan. Itu sahaja idea dan tindakan yang perlu dibuat...

Nanti gua sambung lagi..... Bye..


9 comments:

  1. ialah tu...

    bab anak beranak erdogan curi minyak Iraq dan Syria melalui dagangan haram dgn isis...

    erdogan buat istana susu yg lebih besar dr putrajaya...

    erdogan and davutoglu met with Zionist lobbies of Conference of Major American Jewish Organisation (CoP). The CoP includes well-known organization such as American Israel Public Affair Committee (AIPAC), Anti Defamation League (ADL), American Jewish Committee (AJC), Jewish Institute for National Security Affairs (JINSA) and B'nai B'rith International on 9 Feb 2016 closed door meeting at palace of erdogan, ak saray (white house, qasrol baiza which is 2x bigger than all palaces of govt in the world.

    Israel needs a country like turkey in this region. we too,, should admit that we need a country like Israel - erdogan

    There is no doubt that the Israeli state and its people are friends of turkey - AKP spokesman omer celik.

    ISIL is not a terrorist organization. it is a group of people bound together with discontent and anger - Turkish pm ahmet davutoglu

    Turkey once more proved his loyal friendship with Israel by deporting Hamas official Saleh Aruri form turkey. HOW CAN TURKEY HELP PALESTINE WITH ARM WHEN THEY CANNOT STAND A HAMAS MEMBER?

    turkey will withdraw the lawsuit against israelli killers who killed Turkish citizens at mavi marmara with the agreement of turkey-Israel in Switzerland.

    http://www.islamicinvitationturkey.com/2016/02/17/reopening-turkey-israel-embassies-in-mutual-the-reason-of-turkey-became-enemy-of-iran-syria/

    ReplyDelete
  2. macam dajai ja cerita depa ni lawan yahudi kawan yahudi
    memang sial puak ni
    negara pemimpin islama tapi tegamak khianati saudara islam
    sebut genting kera tu dah lama cerita tu tak abih abih lagi
    apa lagi ajensi kita pi kasi mati ajensi singa tu di bumi siam
    jangan bagi can kasi lumat
    cepat sikit boleh buat terusan tu
    kat atas macam mana pulak boleh setuju ka itu macam punay misi
    atau pun dah kena -gut -gut
    kesian kita tengok saja

    ReplyDelete
  3. btoi tu bro...
    anon 3.59 dapat info tu pun dari ajen media mossad /CIA..jgn percaya depa...

    kalu Erdogen nak buat istana apa pun,dia peduli apa..bukan dia rembat duit Negara..

    Turki are the new leading economy in the europe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. layari laman tu... ko boleh tengok erdogan dgn wakil2 yahudi tsb...

      korg boleh tgk erdogan minum air apa dgn mrk...

      kita ckp ada sumber... ko sama mcm hadi, buat tuduhan tanpa fakta... kaki fitnah munafiq...

      Delete
  4. IDF medical and rescue teams landed in Turkey Sunday in order to treat several Israelis injured Saturday in a terrorist attack in Istanbul, and transport the wounded back to their home country.

    apa kepundeknya tentera israel boleh masuk ke turki utk ambil rakyat israel yg kena bom?

    apa kepundeknya turki gugurkan tindakan undang2 keatas israel yg membunuh 9 rakyat turki atas kapal kemanusiaan mavi marmara?

    apa kepundeknya kedutaan amerika diankara boleh keluarkan amaran kpd rakyatnya supaya jauhi tempat pengemboman 2 hari sebelum kejadian? bgmn amerika boleh tahu secara tepat tempat kejadian?

    rumusan - turki adalah barua zionist amerika utk menghancurkan Islam...

    ReplyDelete
  5. Ergün Poyraz (below), in his 2007 book Children of Moses, wrote that Turkey’ Recep Tayyip Erdoğan, and his wife, are crypto-Jews, who secretly work with Israeli intelligence.

    In 2007, Poyraz was arrested and eventually sentenced to 29 years in prison. Poyraz claims that Erdoğan came to power as part of a Zionist conspiracy devised by Turkey’s JİTEM, a secret government intelligence unit.

    JİTEM is believed to be behind many bombings, attacks and assassinations, and is believed to be linked to Ergenekon, which was part of the CIA’s Operation Gladio.

    Above, we see the American Jewish Congress handing to Erdogan a Jewish ‘profiles of courage award’.

    According to Ergün Poyraz, Erdogan has spoken to the Jewish Anti-Defamation League and the American Jewish Committee.

    Turkey has a large crypto-Jewish population.

    http://www.inspiretochangeworld.com/2015/11/turkey-president-erdogan-is-a-jewish-president/

    wlpn korg mungkin kata ini semua dongeng, satu je persoalan - knp byk sgt gambar2 erdogan dgn yahudi?

    ReplyDelete
  6. biar lu org tercekik... hahahaha...

    turkish general directorate for foundations has officially opened world's 3rd and turkey's biggest edirne big synagogue after 46.

    turkish aya sofia (hagia sophia) mosque has been closed since 1934, and turkish government does not try to free this mosque. What prevents turkish government to reopen our own mosque in our own land? how sincere is turkish government in their Islamic sayings?

    nah korg... telan la...


    ReplyDelete
  7. Jerusalem Umrah, another Turkish service to Israel

    According to the Tel Aviv Times website, Turkey and Israel agreed to boost the economy of Israel through a project to transfer Turkish people with direct flights to Ben Gurion airport and from there to visit the Israeli part of Jerusalem.

    According to this report, the plan is held so that all pilgrims will stay in the eastern part of Jerusalem and whatever they do is in the Zionist settlement. After Al-Aqsa Mosque pilgrimage they will visit other places that tourists visit.

    It is worth mentioning that in this project Jordan is excluded as a transit point for Muslims Jerusalem Umrah and Turkey has agreed directly with Israeli officials

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja