Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2016

Lawak Walaun

Bhai/DeeDee semua...

Tak tahu dah nak kata apa.... Bebalisma tahap dewa jalan duta.... Hahaha.... Cakap lebih karang kecik ati pulak... Ketaksuban tahap melampau sampai dah tak nampak kebejatan dan kekalutan yang Hadi Awang buat... Sampai Allah Taala hijabkan pandangan depa ni kerana ketaksuban...

Hahaha... Nak buat macam mana... Spesis minum air kaki... Hahaha...

Ayah Pin dah kojol.. Ni tinggal Ayah Pink... Hahaha

Fastaqim... Fastakqim Furious... Hahaha


2 comments:

  1. betul la apa mamat tu kata...PANnn dan DAPP berpisah teda...bagai isi dgn kuku...siapa sponsor perbelanjaan kalau bukan zionis melalui ***...eh piker sendirilah..

    aymy8888

    ReplyDelete
  2. Fuhhh...hujah yang penuh fakta dan kebenaran. Hujah yang langsung tak dapat disangkal apatahlagi dipendamkan. Opps...maaflah, fakta dan bukti apa yang dapat dibentangkan dalam hujah sepanjang ekor serban ustaz gemuk dan perut buncit? Semuanya bohong sama seperti cerita kononnya akta 355 tu permulaan hudud.

    Setakat tulis benda2 bodoh macam tu Najib pun lagi terrer dan kalau nak cerita tentang Zionis, melayu UMNO dah lama dah dok berkepit2 dengan APCO dan Israel. Tapi balik2 walaun2 bangang kuarkan cerita dongeng yang ustaz2 pendek akal pakai yang sapa dengar pun tau, benda tu takde bukti dan tak lebih dari fitnah. mana bukti Amanah dan DAP agen zionis dan kristian? Tah mana ajaran walaun2 ni pakai sampai fitnah dan pendustaan boleh dihalalkan? Adakah demi melayu dan demi Hj Hadi maka segala yang mungkar boleh diterima sebagai alat dan senjata?

    Hukum bodoh yang biasa diaorang guna untuk menghalalkan kerja2 jijik diaorang dah tentu le "dharurat", "demi melayu dan Islam" dan "demi ulammak". Tah kat gua bodoh mana diaorang ni bertapa sampai dapat ilmu fitnah2 dan dusta sesama Islam ni? Tiap2 hari bergelumang dengan fitnah dan dusta pastu yakin sesungguh korang berada dipihak yang benar dan korang je yang pegang kunci syurga??? Memang banganglah puak2 walaun ni! Spesis yang "bodoh tak boleh di ajar, pandai tak boleh diikut'! At the end of the day, walaun ni semua dok menghabehkan boreh jo!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja