Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 April 2016

Ini Sikap Sebenar Walaun

Bhai/DeeDee semua...

Biar gambar berbicara.... Mamat ni memang dikenalpasti Walaun PAS.... Dan ini salah satu perangai Walaun yang kononnya dapat tarbiah dalam bab agama.... Hebat tarbiah mereka... memalukan sungguhlah...


Walaupun saya ahli PAS seumur hidup... saya tetap tidak suka cara "celaka" dan "bangsat" macam ini... Dan saya tolak kepimpinan sedia ada... PAS sebenarnya okeh... tapi yang jadi celaka adalah pimpinan yang ditaksubkan oleh walaun yang akal singkat...

Tolonglah jangan memalukan PAS...

3 comments:

  1. taik pun ada gunanya tapi kalau perangai burok sekepiang pun tak da gunanya
    dalam badan kita ada taik tapi nasib baik takda bau bila kita berak baru ada baunya
    perangai burok ada kat kita tapi orang tak tau cuma bila kita betindak burok baru orang tau kita ada perangai burok
    kain burok pun ada gunanya

    ReplyDelete
  2. ahli pas seumur hidup bukan bermakna akan pangkah pas...taktik lama der...hihih

    ReplyDelete
  3. Bila ada pergaduhan.. kwn cari n kenal pasti dlu yg jenis batu2 api. Yg jenis tu kwn pi kasik tibai dlu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja