Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 April 2016

Kebodohan Yang Tidak Dapat Dibendung

Bhai/DeeDee semua...

Selama ini Pulau Pimang tidak pernah mendapat Ketua Menteri dari kalangan orang Melayu. Sejak Merdeka tiada sekali pun orang Melayu berpeluang menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang. Walaupun UMNO yang kononnya mewakili kaum Melayu menang lebih banyak kerusi DUN di Pulau Pinang, tidak pernah sekali pun mereka menuntut untuk menjadi Ketua Menteri.

Dari mula lagi Ketua Menteri Pulau Pinang semacam telah difaraidkan oleh UMNO dan BN kepada orang Cina. Sama ada dari MCA atau dari GERAKAN. 

Jadi... Apalah bangang sangat macai UMNO yang konon membenci Cina tetapi sebenarnya asyik bersekongkol dengan Cina sejak dari awal... Inilah satu kebodohan yang tidak dapat dibendung... Agaknya otak macai UMNO ni deform kot sejak sebelum lahir lagi,,, hahaha...

Sama deform macam walaun PAS yang konon anti Cina tapi bila time pilihanraya dok pujuk Cina undi diorang... Hahaha... Bodoh nak mampus... Hahaha


8 comments:

  1. Yang menghasut tu pun tok nenek dia dulu lagi kejam dari cina... kalau takat hisap darah macam nyamuk bolehlah berkira... ini tok dia dulu langgah darah rakyat Kedah macam najib si kejam langgah gst dari rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Melayu UMNO ni memang semuanya bodoh piang. Sejak dulu lagi dah ada dah dongeng konon2nya orang cina nak ambil alih negara dan jajah orang2 melayu. Dah 50 tahun dah cerita ni dijaja dan sampai sekarang sebijik bukti pun takda dikuarkan (bahkan pemimpin UMNO dok ganding bahu dengan tokey cina merembat reta negara. Macai2 tu ingat Jho Low tu bugis agaknya).

    Spesis umno ni sama je dengan spesis ustad talam dua muka agen gelap UMNO yang duduk dalam PAS yang kuarkan hujah kononnya PAS kena berperang dengan Amanah sebab Amanah berkawan dengan DAP yang sedang membawa agenda Kristian dan yahudi. Tapi yang bangangnya, sebutir zarah bukti pun tak dapat dikeluarkan malah takde fakta pun yang dapat dinyatakan bagi menyokong hujah dia. Ustaz2 serta Phd sasau dan mereng tu malah putarbelit ayat surah alhujurat bagi menghalalkan tindakan "zalim dan tuduhan dusta" PAS kepada Amanah.

    Pelik yang selama ini UMNO dan BN menzalimi dan menganiaya PAS takde pulak kuar ayat tu untuk ishtihar perang kat UMNO tetapi sebaliknya kuar hujah tawaun untuk dok ber"kissing" dengan mulut UMNO yang busuk dan pekung dgn rasuah tu! Macai UMNO dan walaun PAS sama je spesis iaitu spesis katak yang duduk bawah tempurung pastu yakin bahawa tempurung tu dapat melindungi mereka dari langit yang nak runtuh. Spesis tu semuanya lebih bodoh dari bodoh!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  3. nama pun cucu raja bersiong siam, mana mungkin faham sejarah Pulau Pinang yg pernah kena gadai kpd BritIsh. dan lepas tu UMNO gadai kat MCA diikuti geLAkAN.

    ReplyDelete
  4. Emmm...dok anti cina sangat, tapi time cuti rayer cina, dia yang lebih2..ahaks

    ReplyDelete
  5. melayu mana yang bodohh klau iapun duk jadi macam tu
    sebab yang duk ada kuasa dipusat tu mrlayu jenih apa
    nak kuasa tapi tak reti nak berkuasa
    harap menjerit melalak aja lebih malayu malayu
    katakanlah ynag berkuasa dipuast china, melayu ada 6 juta saja
    agak agak la apajadi kat melayu
    sendili jugak mau pikia' la oi melayu jenis amno
    katalah cnga4 tu melayu punya tm ni cina punya agak agak apakan jadi kat cnga4 melayu tu
    kalau cnga4 tu melayu punya tak kan la china tm nak lepaskan
    tapi melayu lepaskan hebatkan malayu jenih amno ni
    segenting kra tu pun depa dah korek buat terusan buakn macam mealayu amno keja korek tabung lepastu meraung
    apa punay bodo kenyataan tu untuk bodokan melayu yang lemah akai
    mansgsa utama melayu lemah akai
    tuan blog bial nak buka syarikat srevis senajat api

    ReplyDelete
  6. Semua kegiatan haram milik cina seperti pusat pelacuran,perjudian dan ceti haram dilindungi oleh siapa? Bila orang melayu jual nasi lemak tepi jalan, datang penguatkuasa macam nak berperang. Bila ceti haram tampal iklan di semua tempat,penguatkuasa pura2 tak nampak. Penyelesaiannya?Tumbangkan BN sekali gus.

    ReplyDelete
  7. at least depa dulu bagi jawatan DCM kat melayu...sebagai check and balance.. la ni habuk pun tarak...kah kah kah...tak sedar lagi ke? oi...bangunlah..bak kata motivator tersohor tu..kah kah kah

    aymy8888

    ReplyDelete
  8. pasai apa dia tak sebut sekali cina mca gerakan? sbb mrk sedondon dgn umno?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja