Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 April 2016

Bila Kita Kata

Bhai/DeeDee semua...

Bila kita kata Deklarasi Rakyat tu sebenarnya adalah agenda Mahathir Mohamed untuk memperkuatkan UMNO.. ramai yang tak percaya... Malah ada yang mengutuk dan memperlekehkan apa yang kita cakap tu...

Tapi tak apa...

Masa itu lagi kita dah cakap... Tak akan lama pun surely akan terbongkar semua tembelang Mahathir Mohamed tu... Tak perlu tunggu terlalu lama... Memang tak lama pun... Hahaha.. Tak sampai 3 bulan akhirnya terserlah agenda sebenar Mahathir Mohamed...

Hahaha... Padan muka korang.. Hahaha.. Percayalah lagi.. Konon takkan lah pimpinan utama dalam PH dan TukarTiub tersilap kerana menyokong Deklarasi Rakyat anjuran Mahathir Mohamed tu... Hahaha

Walhalnya semua depa ni pon bodoh.. Mudah dikencing berkali-kali oleh Mahathir Mohamed.. ... Hahaha... Padan muka depa... Lagipun kebodohan itu bukan satu kesalahan yang boleh didakwa... Hahaha....

Bodoh bertingkek-tingkek... Hahaha

6 comments:

  1. Macam mana Pakatan Harapan dapat memerintah Malaysia dengan baik kalau kena kencing Mahathir pun tidak dapat detect?

    ReplyDelete
  2. Dulu mengata sekarang CIUM

    PAN DAP PKR

    ReplyDelete
  3. Sedap2 panggil orang bodoh sedangkan kau pun bodoh jugak.

    ReplyDelete
  4. Awal2 lagi kita tahu bila surat sokongan Anwar Ibrahim dikirim melalui Whatsapp ke media. Ternyata kemudia surat itu dikatakan palsu.

    Bukankah setiap kenyataan Awar Ibrahim akan disebut oleh isterinya DSWA dalam PC? Itupun tak boleh fikir ke?

    ReplyDelete
  5. Deklarasi anak papa dan deklarasi dinasti Lim...takkan tak sedar depa berdua hanya nak selamatkan kroni dan anak beranak masing2 je..kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete
  6. orang yang paling boddoh orang yang tak mau hidup atas jalan lurus yang ditunjuki oleh Allah.
    soheh boddoh tak da syak wasangka lagi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja