Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 March 2017

Lahanat 107 Keturunan

Bhai/DeeDee semua...

Sejak zaman berzaman, rakyat marhaen bukanlah yang menjual negara ini.... Rakyat jelata cukup patriotik... tapi yang menjual negeri dan negara ini sejak dahulu kala sampailah sekarang adalah para dewa dan dewi... 

Lepas itu puak yang sama juga kepoh sedih dan menangis kononnya hilang tanah dan pulau.... 

Macam bangang kan dewa dan dewi ni... lahanat 107 keturunan... sial majal tak berkesudahan...

Satu kesilapan Orang Asal masa dulu adalah membiarkan para dewa dan dewi ini mengaku bahawa merekalah dewa dan dewi.... patutnya Orang Asal nih sumpit jer puak yang mengaku Dewa dan Dewi nih ...

Huhuhu






2 comments:

  1. memang lahanat pung tapi ramai lagi yang tak sedar sebab duk boleh makang lagi
    ada orang malayu yang jadi pengkhianat hanya kerana duit
    tak pikir pung 100 tahun lagi nasib anak bangsa
    dulu dahlah penjajah tipu keturunan kita ingatkan dah habeh bab tu
    tapi ada sambunglagi
    ada melayu sanggup tipu melayu
    tengok brunai kalau depa gila nak buat bangunan tinggi tinggi buat itu ini nak bermegah depa boleh buat
    boleh impot buruh luar masuk
    tapi depa tak mau buat biar tak megah tapi rakyat hidup selesa
    memang cilako melayu pengkhianat

    ReplyDelete
  2. Malaysia are technically bankrupt i would say."They" are just running a pyramid scheme now with borrowed money by the name of "investment" and sell our land and other asset to survive and run the country.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja