Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 March 2017

Salahkan Orang Lain Lah Pulak ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... bab salahkan orang lain memang Pimpinan PAS nombor satu... salah sendiri semua buat tak tahu atau simpan bawah sejadah... hahahaha

Lawak siot...

Bab aper yang Pengerusi DAP Sarawak cakap tu gua memang setuju... sampai biler anak negeri Sarawak tak dapat peluang jawatan Persekutuan... bagi chan la kat depa peluang tu... dari amik anak semenanjung... baik Kerajaan latih anak tempatan anak negeri...

Aper masalahnya... adoi lah PAS ni... lembam betul lah..

Kerajaan Sarawak ada hak untuk mohon hak macam ni... lagi satu aaa... orang Semenanjung susah nak paham komposisi rakyat negeri Sabah dan Sarawak... macam mana mereka bertoleransi ... macam mana depa tak  rasis...

Geng Lebai memang terkenal ngan rasisnyer... hahaha... 




3 comments:



  1. Apbila 'Iblis' mnjd hullamak
    Hullamak 'prasan' kopiah & sorban
    Memfitnah mencuri merembat balak
    Sumenya mnjd halalan toyibban

    Pekerti Nabi berani berhujjah
    Pekerti yg lurus berani brdebat
    Hullamak Iblis berani memfitnah
    Sedondon mencuri dek krn jerat
    Si IQ ciput berlawok berhelah
    Tak berani berhujjah berdebat tak larat

    ReplyDelete
  2. me'layu masih ramai yg bebal gamaknya temasuk yg bergelor ustaz pak cik + mak cok felda lagi bebal kematu entah apa ape yg dicakapnya laknak allah kepada bani me'layu telah datang sbab memilih pemimpin yg sama bebal

    ReplyDelete
  3. kalau nak ambil dari sarawak ambil lah sapa nak peduli pung
    ynag duk kata sempit dari Tanah melayu buat apa
    ini pung satu jahanam jugak
    Islam ni kalau hidup iku cara kapir depa suka lah
    itu yang maju konon
    kalau dengan akai saja tak sampai ke syurga
    sebab tu Allah bagi petunjuk
    dalam petunjuk ada perintah yang mesti dipatuh
    dibentang dua jalan satu ke neraka satu kesyurga
    pileh saja mana mau
    apa pung penguasa besar tak tegas dalam bab Islam
    sebab tu selalu puak kapir berani mencerca
    bila tersepit mula nak tunjuk suka Islam nak
    bentangkan ruu355
    pm yang mula buka jalan jesar bagi puak kapir n jugak
    dari ornag islam kutuk Islam
    maseh hidup lagi merajuk keluar amno konon
    memang cilaka

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja