Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 May 2017

Lebai Kebuloq

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... hangpa semua jangan ingat lebai tak kebuloq jawatan dan daki dunia... hahaha...

Kalu Lebai tak kebuloq, mesti depa akan gunakan duit simpanan depa sendiri untuk jadi deposit calon pilihanraya...

Takdak la macam sekarang ni Lebai dok taji duit orang kampung buat modai bertanding...

Hahaha... fulus wal mulus la lebai la ni..:

Hahaha...


3 comments:

  1. ISLAM apakah ini??

    1--Brhujah/bahas demi KBNARAN tak berani..

    2--Analisa2 yg berfakta dgn integrity jauh sekali..

    3--LURUS-etika trhdp AUDIT mnjd pantang & dianggap kapir harbi?

    4--Saman MARUAH dimahkamah TAKUT,menipu berpusing2 beralasan bertangguh2!

    5--Dah trang2 uturn PONTENG fitnah menCURI ada hati lg nak tipu dgn hudud-RUU?

    Adakah ciri2 diatas ini LAYAK mnjd pewaris nabi2?

    ATAU..

    Mrk dah terang nyata tlh pun "mempersenda" serta mnjd MUSUH kpd nabi2!?



    Biarkan BALA' dtg bertimpa2, biarkan..

    Biar Allah ajar satu persatu dgn JAWAPAN total melalui makhluk2NYA yg bernama..
    ---Petir
    ---Banjir
    ---Angin RIBUT
    ---Angin Lintang dsb

    Lobai olarmak maseh mampu menipu KELIRU walauns2 yg dibawah, ttp sesekali TIDAK akan dpt menipu makhluk2NYA yg LURUS-kudus sprt yg diatas itu..

    Adakah petir banjir & RIBUT itu tidak tahu bhw mrk tlh pun 'sdondon' menCURI berjuta2 serta merembat BALAK beratus/ribu ekar??

    ReplyDelete
  2. DAP pun ada maruah,bila lantikkan dap dikelantan tarik diri bila pas dan dap bercerai.

    Lobai ni lobai al-fulus,cakap pasal agama berdegar2,bila bab "perut & bawah perut"hancus,agama dipijak-pijak.

    ReplyDelete
  3. PAS adalah Parti Amat Sial, asalnya anak butir taik UMNO dan patutpun dua-dua parti itu sama saja kesialannya

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1