Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 January 2019

Ais Dan Jelly

Bhai/DeeDee semua...

Time panas macam sekarang nih . kalu dapat layan ais dan jelly sejuk alangkah sedapnya... Tambah kali ada mata kucing...

Errr...

Tapi jangan layan ice yer... Kalu nak layan jelly boleh terutama yang sejuk baru keluar dari peti sejuk.... jangan layan mata jelly aaa .... hahahaha

Itu ja nak khabor... Ader paham ka???

3 comments:

  1. Ice + jelly = lambat pancut

    ReplyDelete
  2. panas macam biasa sejuk macam biasa
    Allah dah tetapkan kitaran alam ciptaanNYa
    tapi 1 kena ingat
    hidup manusia kat bumi ni


    Dan (ingatlah) ketika Kami berfirman kepada para malaikat: "Sujudlah kamu kepada Adam," maka sujudlah mereka kecuali Iblis; ia enggan dan takabur dan adalah ia termasuk golongan orang-orang yang kafir.

    dulu Allah suruh iblis taat tapi dia engkar
    iblis pilih nak jadi kapir(engkar)
    jadi kalau kita jadi jahat jnagn salahkan Allah
    salahkan diri kita sendiri

    dan jiwa serta penyempurnaannya (ciptaannya),
    maka Allah mengilhamkan kepada jiwa itu (jalan) kefasikan dan ketakwaannya,
    sesungguhnya beruntunglah orang yang menyucikan jiwa itu,
    dan sesungguhnya merugilah orang yang mengotorinya.

    sendiri pilih sendiri pikoi

    ReplyDelete
  3. Itu lah kamu tak tahu. Aku nak tanya. Pernah makan caviar?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja