Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 January 2019

Zahid Hamidi : Ahli Politik Yang Dilupakan

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang perasan tak yang kelibat Zahid Hamidi langsung tak kelihatan dalam kempen PRK Cameron Highland kali ni... Pelik kan... Sebagai Presiden UMNO dan Pengerusi BN walaupun sedang bercuti tak sepatutnya Zahid Hamidi hilang dari radar politik...

Takkan lah Presiden lari dari mendepani rakyat iaitu pengundi di PRK Cameron Highland???

Takkan lah pasai pwrtuduhan di Mahkamah menyebabkan Zahid Hamidi sudah kecut perut dan sedia mengambil jalan selamat??? Relaks la... Najib Razak okey ja kena tuduh ratusan pertuduhan... Apa ader hal... malah Najib Razak langsung takder perasaan malu sampai siap promo lagi hashtag #maluapabo55ku .... memang tak tau malu...

So aper kea Zahid Hamidi ni...

Atau Zahid Hamidi tahu... yang peluang Najib Razak nak comeback jadi Presiden UMNO agak cerah dan kalu jadi camtue... takkan Zahid Hamidi akan kekal jadi Presiden UMNO... takkan la Zahid Hamidi nak turun pangkat jadi Timbalan Presiden UMNO... apa kelasss... yang pasti Tok Mat akan selamat dan kekal dijawatan Timbalan Presiden UMNO... so dimana agaknya kedudukan Zahid Hamidi ni...

Hahaha.... takpa... RM200 juta masih lagi ada... bertindak bijaklah macam Hishamuddin Hussein... berdiam diri sekadar untuk selamat dari tindakan SPRM... daapat la selamatkan wang berjita yang ada dalam akaun proksi.... Tak gitue Hishammuddin???? Hahahaha

4 comments:

  1. apa cite berita berangin nak cerai?

    ReplyDelete
  2. pakatan tak payah sembang banyak la
    kalau keadilan maseh berpilih pileh
    belum menang sembang kencang
    dah menang jadi macam bangang

    saja tanya
    mana dalang yang upah serang koil itu hari

    hampehhhhh

    ReplyDelete
  3. Mana ada koil kat mesia ni....kuil, kole ada la....

    ReplyDelete
  4. Melayu, termasuk lobai, terlalu pingin nak pencuri mega jd PM sekali lg. Ikut suka kau lah labu....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja