Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 February 2019

Dua Perkara

Bhai/DeeDee semua...

1.

Disebalik kejayaan seorang suami, ada isteri dibelakangnya.
Disebalik kejatuhan seorang Najib, ada Rosmah didepannya.

Hahaha...

2.

Untuk Najib Razak terus kekal kelihatan kool, wajarlah dia kekal terus jadi penbangkang.
Kalau jadi Kerajaan, akan kelihatan poyo.

Hahaha...


3 comments:

  1. Sokong 100%. Termasuklah mereka yang dulu berpuas hati macam poyo. Mesti kekal jadi pembangkang. Baru nampak kool.

    ReplyDelete
  2. Salam hj,komen lah pasal bab berbohong,

    ReplyDelete
  3. Amat besar kebencian di sisi Allah bahwa kamu mengatakan apa-apa yang tiada kamu kerjakan.

    jatuh bnagaun pemimpin bukan 100 pratus pasai bini
    ada jugak pasai puak sendiri meluat
    sebab banyak perangai burokkk
    dulu matde tepaksa turun 2004 sebab tekanan hebat
    era re4mac

    kes adib hari tu kecoh ada dalang upah penyerang
    mana dalang tu?
    kes 90 ju tak kan nak henti siasat
    sebab dah jumpa matde

    perangai lama jugak pm4 pm8
    lu sokong gua lu ok
    itu macam ka perintah ikut islam

    ikut islam lu sukong gua atau tidak
    salah tetap salah

    matde duk sibuk pekuat besatu ngan harapan dapat
    bnayak kerusi lagi

    tak sedar kediri lagi leka ngan kuasa
    mansuia kemarok dunia






    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja