Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 February 2019

Macam Celaka

Bhai/DeeDee semua...

Semua orang tahu yang semua lebuhraya dalam Malaysia adalah milik Kerajaan Malaysia sebenarnya.... apabila majoriti saham dalam semua syarikat-syarikat konsesi lebuhraya adalah milik GLC yang mana Khazanah, KWSP, LTAT dan sebagainya...

Jadi kebodohan apakah yang Mahathir Mohamed dan Lim Guan Eng nak tunjukkan .... konon kalau TOL nak dihapuskan,,, Kerajaan Malaysia terpaksa membayar pampasan berbilion "ringgek" kepada syarikat konsesi ini... maka rugilah duit cukai yang dikutip dari rakyat...

Walhal... pembayaran pampasan konsesi TOL ini sekadar bayar dari poket kanan masuk kepada poket kiri sahaja... tak kemana perginya pon... melainkan beberapa "CELAKA" bangsat daddykasi yang dapat laba pasai depa kononnya memiliki syarikat konsesi lebuhraya itu...

Macam celaka semua ni.... lakonan dan drama macam bangsat... ingatkan dah jadi Kerajaan nak lah baiki apa yang dah rosak... tapi bagi cadangan bangang dengan buat caj kesesakan la pulak...

Giler aper... patut Lebuhraya tak sesak la... ini tiap kali balik raya... sangkut jalan macam siput khinzir.... aper daa... tol kena bayar gak.. mana boleh ngelat... Ini sekarang nak bagi free waktu pukul 11 malam sampai pukul 5 pagi.... wei... itu waktu geng kelab malam, disko, kelab dangdut dan kaki mabuk punya time berkeliaran la....  kenapa bagi free masa tue...

Bangang betul lar.....  Alamat sepenggal lar memerintah.... dan jangan ingat orang nak bagi BN pulak memerintah lepas ni... PAS pulak memang takder hajat nak memerintah.... biarkan lah depa...

5 comments:

  1. memang sial celaka pung
    pusing pusing mau ngap jugak
    sejak pm4 lagi negara dilungguk ngan hutang

    bila nak urus negara macamn saiyidina umar abd aziz?
    ada pm baru tu cakap nak perintah ikut Quran n Hadis

    Sesungguhnya pemboros-pemboros itu adalah saudara-saudara setan dan setan itu adalah sangat ingkar kepada Tuhannya.

    ReplyDelete
  2. hang pon celaka tulis pakai mulut bukan pakai otak

    ReplyDelete
  3. Ramai jugak yg kerja shift masuk awal pagi dan pulang lewat malam..aku rasa mesti satu manafaat buat dia org.

    ReplyDelete
  4. Nak buat maintenance lebuhraya nak pakai duit apa?
    Nak bayo duit ayo nak kencing kat R&R, Nak bayo gaji tukang cuci jamban lagi.
    Nak free pegi le ikot jalan takde tol.

    ReplyDelete
  5. masih byk hantu2 umno dlm kementerian dan agensi2 kerajaan yg bkerja utk sabotaj PH.

    ingat tak kes tersilap decimal place dlm laporan parlimen LGE? mustahil tak ada pegawai2 yg vet laporan tsb sblm diserahkan kpd Menteri. apa tindakan LGE thdp mrk2 ini?

    begitu juga aduan dimelaka ns bgmn jkkkk kata peruntukkan tak dpt lagi wlpn kerajaan negeri dah agih pd bulan januari?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1