Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

09 October 2021

ISIS Bukan Jemaah Islam

Bhai/DeeDee semua...

Jemaah Islam takkan bunuh orang Islam yang lain terutamanya semasa orang Islam itu sedang berada dalam Masjid untuk solat.

Jadi dalam kes dibawah ini membuktikan bahawa ISIS bukan Jemaah Islam. 
Kenapa gua kata Syiah itu Islam.... sebab mereka masih bertauhidkan kepada Allah Taala.... itu ja... yang lain semua itu politik ja bhai...

Ingat... syarat Islam itu mudah... beriman kepada Allah Taala.

ISIS gila bunuh orang Islam


5 comments:

  1. bhai...sini lu ada silap...mana datang islam tu hanya tauhid pada Allah je...banyak la agama lain pun islam gak alau camtu...iblis pun yakin Allah tu Tuhan...Islam gak ke camtu?

    ReplyDelete
  2. Tauhid apa Syiah bukan Islam dah..

    ReplyDelete
  3. Lagu ni lepat wan hizam ayah pin pun Islam sebab tauhid pada Allah

    ReplyDelete
  4. Tauhid apa bila manusia jadi pembuat hukum..ambil alih kerja Maha pencipta

    ReplyDelete
  5. Kalau nak dakwah jangan pula nak dakwah label musuh disana dan disini(puak diluar/dalam negara sebagai musuh)Kedudukkan dah ok dah sebagai agama rasmi negara, mustahil banyak sangat musuh melainkan puak si kleptokrasi/si perasuah negara.Jangan mengada² mencipta musuh sendiri sedangkan jalan terbuka luas untuk dakwah.Ingat kat tokong, kuil ,gereja dan dikaki lima penganut lain sibuk nak cerca masaalah agama lainkah???

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1