Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

29 October 2021

UMNO Dan Lubang Biawak?

Bhai/DeeDee semua...

UMNO bukan parti yang baru ditubuhkan... UMNO adalah parti yang dah lama... dah teruji dalam banyak keadaan... keadaan dimana pemimpin keluar dan tubuh parti lain... sampailah UMNO kena dibatalkan pendaftarannya oleh RoS .... UMNO ader rekod ajak orang kerjasama... dan ader rekod gak tendang orang lain... tendang parti lain...

So.... sepatutnya UMNO dah ader pengalaman... tapi nampaknya ader puak dalam UMNO yang masih bodoh lagi.... yang nak masuk ke lubang biawak dua kali... 

Bodoh nak mampos...

Kerjasama UMNO ngan PAS nih sebenarnya merugikan UMNO tetapi menguntungkan PAS.... tapi itu pon pemimpin UMNO tak boleh nak nampak ... pelik... 

PAS nih bukan aper... dier akan tengok apa sahaja yang akan untungkan PAS ... laju ja PAS akan kerjasama... tambah lagi kalu berkaitan dengan wang, jawatan, dana dan projek... Ini berlaku sejak baru-baru nih ja... PAS dah takdak jati diri.... PAS dah takdak harga diri dah...

Huhuhu


Itu pon bodoh lagi aaa... huhuhu


3 comments:

  1. C++, PAS adalah parti tulis lain sebut lain, PARTI ISLAM SEMALAYSIA PIS macam mana boleh sebut PAS???

    ReplyDelete
  2. Banduan boleh ke Singapura, jadi pengurus pilihan raya UMNO" - Tun M

    Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini mempersoalkan situasi yang membenarkan Datuk Seri Najib Razak seolah-olah bebas ke sana ke mari, biarpun didapati bersalah atas kesalahan pengubahan wang haram.

    Dalam catatan terbaharu di blognya, Dr Mahathir berkata, sepanjang kes rayuan Najib berlangsung bermula April tahun ini, Ahli Parlimen Pekan itu bebas seperti orang tidak bersalah, dan kes juga tidak didengari kerana pelbagai alasan.

    Nampaknya sakit hati orang tua celaka ini masih tak kebah lagi. Justo hilang depan lubang hidung dia orang tua tu buat bodoh bangang saja. Bole kata imej negara tercalar bagai.. kah kah kah... media batuapi Singapork dah mula membatu api la tu... kikiki

    Malah, kata Ahli Parlimen Langkawi itu lagi, Najib boleh hadir ke Dewan Rakyat, tetapi tidak ke Mahkamah kerana menggunakan alasan sakit.

    Jho Lo lansung tak jumpa alasan sebab Jho Lo dah jadi beruang. Yang pelik lagi Aljezera boleh pulak wawancara Jho Low sambil gentel gentel telo lagi. Orang tua buat bodoh bangang macam sial..!! Yg Jho Low lesap jadi beruang kau ingat imej negara melonjak saham dooina ka..!?

    kikikiki.. bodooo.. bodoo

    #serangboboisampaijadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walau pun apa kata mamak kutty, ia bukan bererti najib tak bersalah. Dia tetap bersalah curi duit rakyat. Rakyatlah yg kena tanggung hutang 1mdb hingga berapa generasi akan datang

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1