Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

03 October 2021

Betul-Betul Tak Sedar Diri

Bhai/DeeDee semua...

Pada PRU14 ... BERSATU menang bukan sebab BERSATU kuat dan dapat sokongan ramai atas dasar BERSATU itu sendiri.... tapi BERSATU menang hanya semata-mata undi pengundi atas pagar yang memang nak menjatuhkan Barisan Nasional (BN) dan jugak dari undi para penyokong dan pensimpati PAKATAN HARAPAN (PH)... 

Sebab dimana BERSATU bertanding... tiada parti lain dalam PAKATAN HARAPAN yang berlaga berlawan kerusi..... jadi sebab itu penyokong dan pensimpati PH akan mengundi BERSATU sebab katanya BERSATU adalah sebahagian dari PAKATAN HARAPAN.

Cuba kalu dalam keadaan sekarang nih... dimana semua orang tahu BERSATU adalah parti pengkhianat... parti yang menipu pengundinya... parti yang buat Langkah Sheraton... ingat orang nak mengundi BERSATU lagi ka?? Hahahaha.... Hanya orang bodoh dan gila ja yang akan undi BERSATU... hahaha

Lagi Muhyiddin Yasin (Mahiaddin Md Yasin) nak perasan yang BERSATU akan dapat sokongan besar dari Pengundi.... Hahaha.... Giler aaa...  Macam dalam kes PAS la.... sekarang orang dah tau macam mana perangai dan sikap PAS.... ingat pengundi atas pagar nak bantu dan undi PAS lagi ka macam dulu kala??? Hahaha.... mimpi lar...




2 comments:

  1. Ha Pak Din strategy taik Kucing adala ....

    ReplyDelete
  2. SEMUA kerusi Bersatu hasil KHIANAT terhadap PH akan lesap pada pru15. Termasuk pagoh, gombak, ampang dll. Dah lah dgn perangai rasis ahli Bersatu. Siapa akan undi Bersatu lagi?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1